فرمانده نیروی دریایی ارتش:

اقتدار امروز کشور مرهون دفاع مقدس است

امیر دریادار ایرانی با بیان اینکه از دوران دفاع مقدس درس‌های بزرگی گرفتیم، گفت: این دوران باعث اقتدار کشور شد.
کد خبر: ۶۱۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱ - 23September 2023

دفاع مقدس باعث اقتدار ایران شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس،  امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاورد‌های نیرو‌های مسلح در بندرعباس به‌‌مناسبت هفته دفاع‌مقدس که با حضور جمعی از فرماندهان لشکری، مسئولان کشوری، کارکنان نیرو‌های مسلح و آحاد مردم بندرعباس برگزار شد، با یادآوری پیشرفت‌های کشور به‌ویژه نیروی دریایی اظهار داشت: دشمن در تلاش است تا ما را در تنگنا قرار دهد؛ اما به لطف خداوند، امروز ما در جهان حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و در صحنه‌های بین‌المللی حضور موفقی داریم.

دریادار ایرانی با بیان اینکه وحدتی که امروز در ایران شاهد آن هستیم، دستاورد هشت سال دفاع‌ مقدس است، گفت: تجربه چندین دهه پایبندی ملت ما نسبت به وحدت و برادری نشان داد که توطئه، تهدید و تحریم بر کشور اثر چندانی ندارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با یادآوری جان‌فشانی مردم هرمزگان در عرصه‌های مختلف نظیر دفاع‌ مقدس افزود: مردم جنگیدند و نگذاشتند که اقتصاد کشور صدمه ببیند. ما فقط با رژیم بعثی در جنگ نبودیم، بلکه همه دنیا روبه‌روی ما بود.

امیر ایرانی بیان کرد: بسیاری از کشور‌ها بیش از دو قرن تلاش کردند که به اقتدار برسند، اما باز هم به اندازه ما پیشرفت نداشتند.

وی با بیان اینکه از دوران هشت سال دفاع مقدس درس‌های بزرگی گرفتیم، اظهار داشت: این دوران باعث اقتدار کشور شد و اکنون توانمندی‌هایی در اختیار داریم که نمی‌توان برخی از آن‌ها را به نمایش گذاشت.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: ناوگروه ۸۶ یک افتخار‌آفرینی برای کشور عزیزمان داشت و کار مشترک سرزمین ایران بود؛ زیرا نیرو‌های متخصص حاضر در این ناوگروه از ۲۹ استان کشور بودند.

دریادار ایرانی با اشاره به حضور ناوگروه ۸۶ در سواحل برزیل گفت: رفتار برادرانه و عفیفانه کارکنان این ناوگروه با مردم ریودوژانیرو، موجب صدور فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی به آن نقطه از جهان شد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار