امام جمعه بروجرد:

دشمنان در جنگ تحمیلی از اعتقاد و اخلاص ملت ایران غافل بودند

حجت‌الاسلام «حسینی» با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: دشمنان از اعتقاد، قاطعیت، اخلاص و معنویت ملت ایران و از اعتماد آنها به امام خمینی (ره) غافل بودند و این مهم سبب شد که حتی یک وجب از خاک کشورمان را نتوانستند، بگیرند.
کد خبر: ۶۱۸۱۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹ - 22September 2023

دشمنان در جنگ تحمیلی از اعتقاد و اخلاص ملت ایران غافل بودند

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بروجرد اظهار داشت: جنگ در شرایطی آغاز شد که ارتش از هم پاشیده و سپاه هنوز تشکیل نشده بود و نیروهای مردمی آموزش نظامی ندیده بودند و مسئولان و مدیران ما تجربه نداشتند.

وی افزود: مسوولان و مدیران ما جوانانی مومن و بااخلاص و انقلابی بودند اما تجربه نداشتند در کارهای مربوط به حکومت داری و بلافاصله جنگ علیه کشور ما رخ داد و کشوری غریب در دنیا بودیم آنهم در شرایطی که تحریم‌های اقتصادی دشمن از همان سال‌های آغازین پیروزی انقلاب شروع شده بود.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: در چنین شرایطی گروه‌های ضد انقلاب هر روز به نهادهای نظامی حمله می کردند و صدام با حمایت همه جانبه استکبار جهانی در تمام زمینه ها مانند تجهیزات نظامی، سلاح، توپ، تانک، هواپیما، سلاح شیمیایی و اخبار و اطلاعات نظامی به ایران اسلامی حمله کرد.

امام جمعه بروجرد با تاکید بر اینکه توان و قدرت ایران قابل مقایسه با گذشته نیست، گفت: قدرت ایران امروز با ۴۰ سال قبل قابل مقایسه نیست امروز ایران اسلامی یک قدرت است که دشمن هم از این اقتدار وحشت دارد.

وی با اشاره به سفر رییس جمهور به نیویورک گفت: رییس جمهور ما در این سفر سخنرانی از موضع قدرت، شجاعت و قاطعیت داشتند و دیپلماسی هم از موضع شجاعت و قدرت جواب می‌دهد.

امام جمعه بروجرد افزود: سخنرانی رییس جمهور در فضای رسانه‌ای سازمان ملل پربازدیدترین بوده است.

حجت الاسلام حسینی با انتقاد از عملکرد بانک‌هادر بروجرد گفت: بانک‌ها در بروجرد در زمینه پرداخت تسهیلات فرزندآوری خوب عمل نمی کنند و که این مهم باعث بدبینی مردم به نظام می‌شود باید به آنها تذکر داده شود که به وظیفه خود عمل کنند.

امام جمعه بروجرد گفت: ایران اسلامی را در جهان با امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب، بسیجیان، دانشمندان هسته ای، سرداران نظامی و انقلاب اسلامی می شناسند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار