جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

آسمان ایران برای هیچ پرنده متجاوزی امن نخواهد بود

امیر سرتیپ «الهامی» گفت: امروز به سبب وجود تجهیزات پیشرفته نیروی پدافند هوایی، آسمان میهن اسلامی برای هیچ پرنده متجاوزی امن نخواهد بود.
کد خبر: ۶۱۸۱۱۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸ - 22September 2023

آسمان ایران برای هیچ پرنده متجاوزی امن نخواهد بود

به گزارش دفاع‌پرس از قم، امیر سرتیپ «علیرضا الهامی» جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی امروز در مراسم رژه اقتدار یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح استان قم با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد حماسه دفاع مقدس اظهار داشت: آمادگی نیرو‌های مسلح در رسیدن به تمدن نوین اسلامی بسیار حائز اهمیت است.

امیر الهامی با تاکید بر اینکه امروز در همه عرصه از جمله زمین و دریا و هوا بازدارندگی مثال زدنی در بین نیرو‌های مسلح کشور وجود دارد، گفت: تجهیزاتی که در اختیار نیرو‌های مسلح کشورمان به خصوص در نیروی پدافند هوایی قرار دارد، آسمان کشور را برای هیچ پرنده‌ای از کشور امن نخواهد کرد و هر پرنده‌ای که قصد ورود به کشور را داشته باشد با پاسخ قاطع مواجه خواهد شد.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه دشمن هیچگاه نتوانست به اهداف خود در جنگ دست یابد، عنوان کرد: رژیم بعث پس از پیروزی انقلاب اسلامی به امید تصرف بخش‌هایی از خاک میهن به مرز‌های کشور تجاوز کرد، اما با ایستادگی سرسختانه مردم مقاوم و رزمندگان سلحشور روبرو شد.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در همایش تجلیل از پیشکسوتان بیان داشت: رهنمود‌های ایشان مدال افتخاری برای نیرو‌های مسلح بود و امروز به برکت حضور نیرو‌های مسلح این امنیت در بالاترین سطح ممکن در سراسر میهن اسلامی برقرار است.

امیر الهامی گفت: نیرو‌های مسلح امروز تجهیزات نظامی مورد نیاز خود را در داخل کشور و با تکیه بر توان داخلی تولید می‌کنند و در دفاع از کشور با قدرت در صحنه حضور دارند و قدرت بارندگی آنان نیز هر روز افزون‌تر می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار