معاون هماهنگ‌کننده سپاه:

آمریکایی‌ها راهی جز خروج از منطقه ندارند

سردار نقدی با اشاره به شکست‌های متوالی آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه، گفت: قطعاً آمریکایی‌ها راهی جز خروج از منطقه و تخلیه پایگاه‌های تصرفی و اجباری خود ندارند.
کد خبر: ۶۱۸۰۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹ - 22September 2023

انتقام سختی برای شهادت سردار سلیمانی در انتظار آمریکایی‌ها استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه صبح امروز در مراسم رژه نیرو‌های مسلح استان یزد که به‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به اینکه آمریکا با ترور سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی جنایتی بزرگ انجام داد و ماهیت تروریستی خود را برای تمام عالم به خوبی نشان داد، اظهار داشت: ما در گرفتن انتقام خون این سردار والامقام جدی هستیم.

وی افزود: آمریکایی‌ها و تمام دشمنان ملت عزیز ایران بدانند که ایران قطعاً از عوامل به شهادت رساندن شهید سلیمانی انتقام سختیث خواهد گرفت.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه به شکست‌های متوالی آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی در منطقه و از بین رفتن اقتدار پوشالی آن‌ها اشاره و تأکید کرد: قطعاً آمریکایی‌ها راهی جز خروج از منطقه و تخلیه پایگاه‌های تصرفی و اجباری خود ندارند.

وی بیان کرد: تا به همین جا هم ماندن آمریکا‌یی‌ها در این منطقه بسیار خسارت‌آفرین بوده و البته برای خود آن‌ها جز ذلت و خواری هیچ نتیجه‌ای به دنبال نداشته است.

سردار نقدی تصریح کرد: در صورتی که آمریکایی‌ها بخواهند بیشتر در منطقه بمانند، باید تحقیر، حقارت، ذلت و شکست‌های بسیار سنگین‌تری را تحمل کنند و به همین دلیل باید هرچه سریع‌تر از منطقه خارج شوند.

وی به فعالیت جبهه مقاومت و ملت ایران در منطقه در سال‌های قبل اشاره کرد و گفت: در سال‌های قبل آمریکایی‌ها و استکبار جهانی با ایجاد داعش به دنبال آن بودند که منطقه را کامل به دست گرفته و با نفوذ به ایران کار را به قول خودشان تمام کنند؛ اما دیدند که ملت ایران و جبهه مقاومت چگونه شکست‌های پی در پی را به آن‌ها تحمیل کردند و امروز تروریست‌ها هیچ قدرتی ندارند و صرفاً دست به ترور‌های کور و حقیرانه می‌زنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه تصریح کرد: ملت ایران در کنار جبهه مقاومت ماموریت خود را به لحاظ دینی و انقلابی تا زمانی که به صورت کامل آمریکایی‌ها از منطقه خارج شوند، ادامه خواهد داد.

وی سپس به پیشرفت‌های ایران در طول سال‌های پس از انقلاب اشاره کرد و افزود: در این سال‌ها دشمن تمام تحریم‌ها را به کار بست که ایران به فناوری‌های مختلف دست پیدا نکند؛ اما امروز آن‌ها دغدغه این را دارند که ایران به دیگر کشور‌ها سلاح ارسال نکند و در این حوزه بار‌ها دشمنان به اقتدار ایران اعتراف کرده‌اند.

سردار نقدی ادامه داد: امروز هم به برکت خون شهیدان و دلاوری رزمندگان اسلام، جمهوری اسلامی ایران در جایگاه بسیار بالایی قرار گرفته و هر روز هم این جایگاه والاتر و بهتر می‌شود.

وی افزود: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند ما امروز به قله موفقیت بسیار نزدیک شده‌ایم و قطعاً روز به روز قدرت ایران در ابعاد مختلف نظامی و اقتصادی افزایش پیدا خواهد کرد و جایگاه ایران در جهان رفیع‌تر خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه عنوان کرد: ملت ایران همیشه برای دفاع از عدالت، حقیقت، کرامت انسانی و حق آماده و قوی هستند و هیچ زمانی تن به ذلت نمی‌دهد.

وی ادامه داد: مردم ایران با الگوگیری از دفاع مقدس به راه خود در دفاع از ولایت و کیان اسلامی ادامه می‌دهند و تا زمانی که به اوج اقتدار و عظمت برسیم، این مسیر تداوم خواهد داشت.

سردار نقدی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در اوج ضعف و ذلت خود قرار گرفته است، بیان کرد: روزی صهیونیست‌ها در فکر سلطه بر دیگر کشور‌های منطقه بودند، اما امروز در تامین امنیت سرزمین‌های  اشغالی هم ناتوان هستند و قطعا این ناتوانی آن‌ها روز به روز بیشتر خواهد شد.

وی گفت: شکست‌های این رژیم منحوس هر روز بیشتر خواهد شد و قطعا این رژیم جنایتکار به نابودی خود بسیار نزدیک شده است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار