معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین:

نیروهای مسلح جان‌پناه ملت ایران هستند

سردار «معروفی» گفت: نیروهای مسلح به‌عنوان سنگر مستحکم انقلاب در صحنه سخت، سنگر، جان‌پناه و سد بلای ملت ایران هستند.
کد خبر: ۶۱۷۹۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴ - 22September 2023

نیروهای مسلح به عنوان سنگر مستحکم انقلاب در صحنه سخت، سد بلای ملت ایران هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سردار «حسین معروفی» معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان کرمان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: درود می‌فرستیم به شرف و غیرت رزمندگان، آزادگان و جانبازانی که مایه فخر، بزرگی و عزت ملت ایران و نماد غیرت ملت ایران هستند.

سردار معروفی ادامه داد: آنچه که جنگ نابرابر و سخت دشمنان در برابر ایران و انقلاب اسلامی را تبدیل به دفاع مقدس کرد، منطق آن بود؛ چرا که منطق ما منطق عاشورا بود و ما هشت سال عاشورا و نیم‌روز جاوید و ماندگار عاشورا را در دفاع مقدس تکرار کردیم.

وی عنوان کرد: ما باید درباره عملیات کربلای پنج مقتل‌خوانی کنیم؛ جنگ ما در کانال پرورش ماهی جنگ یک گردان بسیجی در برابر رزم رژیم بعث بود؛ این نبرد، جنگ تن به تن نبود، بلکه جنگ تن با تانک بود و ما همه دیانت و ارزش ملت ایران را در آن جعرافیای کوچک مشاهده می‌کردیم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین افزود: ما با منطق عاشورا مقاومت کردیم و بزرگ شدیم و با منطق عاشورا باید به قله برسیم. دنیا به ملت بزرگ ما و انقلاب اسلامی باور دارد و ما تا قیامت مدیون شهیدان هستیم.

سردار معروفی وحدت واقعی در بین نیروهای مسلح را از دیگر نکات در دوران دفاع مقدس دانست و ابراز کرد: در جنگ تحمیلی سپاه، ارتش، ژاندارمری و بسیج مستضعفین تحت امر ولی و حجت خدا فعالیت می‌کردند و در سال دوم دفاع مقدس، پیروزی‌ههای ما یکی پس از دیگری رقم خورد.

وی بیان کرد: در دفاع مقدس کسی به‌ روی شانه‌اش نگاه نمی‌کرد، همه ارادات، مقاومت و ایستادگی‌شان در مسیر حق بود و امروز اگر بخواهیم این اقتدار را حفظ کنیم و به اوج برسیم، باید خروجی دفاع مقدس را عملیاتی کنیم. وحدت رمز موفقیت، تولید قدرت و  امنیت است و همه چیز ذیل امنیت است؛ اگر وحدت نباشد و انشقاق به‌وجود بیاید، امنیت ایجاد نخواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: زمانی در جنگ می‌‌نوشتند «ارتشی و سپاهی، دو لشکر الهی»؛ ما امروز ما یک لشکر الهی هستیم؛ تحت امر یک امام، رهبر و فرمانده برای اجرای احکام الهی و نوکری به ملت بزرگ ایران با ماموریت مجزا اما با اراده قوی نسبت به انقلاب اسلامی و ملت بزرگ هستیم.

سردار معروفی عنوان کرد: در دفاع مقدس، رزمندگان سلحشور و مومن، کشور و انقلاب را ایمن کردند و امروز دشمنان بدانند نیروهای مسلح قوی‌تر، منسجم‌تر، به‌روزتر، فناورتر، دقیق‌تر هم خودشان هوشمند هستند و هم از ابزار هوشمند برای دفاع از ملت بزرگ ایران و انقلاب اسلامی برخوردارند.

این مقام ارشد نظامی ادامه داد: مطمئن باشید دشمنان ما محاسبه‌گر هستند و این وحدت را می‌بیینند و می‌دانند و دست به حماقت نخواهند زد؛ اگر هم زمانی دست به حماقت بزنند و احمقانه عمل کنند، در آن مکان و نقطه که حماقت کنند، گورستان ابدی آنان خواهد شد.

وی گفت: نیروهای مسلح به فرمان امام خود فعالیت می‌کنند و امروز هوا و فضا به وسیله این آمادگی، برای دشمن مسدود است؛ دریا و زمین برای دشمن مسدود است و دشمن جرات نمی‌کند که در جنگ سخت با ملت ایران مواجه شود؛ لذا به جنگ نرم و عملیات روانی، ادارکی و شناختی روی آورده است؛ دشمن در بستر فضای مجازی با قدرت تخریب بیشتر و هزینه کمتر فعالیت می‌کند؛ لذا در این عرصه مسئولیت ما سنگین است؛ چرا که دشمن قابل اعتماد و پیش‌بینی نیست.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: نیروهای مسلح به‌عنوان سنگر مستحکم انقلاب در صحنه سخت، سنگر، جان‌پناه و سد بلای ملت ایران هستند؛ اما در جنگ نرم نخبگان، مسئولان، چهره‌های فرهنگی و سیاسی باید مراقب باشند و همان‌گونه که در جنگ نابرابر پیروزی خلق کردیم و در جنگ نرم هم باید به گونه‌ای عمل کنند که ما دشمن را پاسخگو کنیم.

سردار معروفی با طرح این سوال که چگونه است که در یک شبکه خارج‌نشین تلویزیونی برای ملت ایران برهنگی، بی‌دینی، هرزگی و مقابله با انقلاب اسلامی را تبلیغ و ترویج می‌کنند؟ خاطرنشان کرد: در این زمینه نیروهای مسلح وظیفه خود را به زیبایی انجام دادند و می‌دهند و بقیه مسئولان در این جنگ مشکل و نابرابر عملیات روانی و فضای مجازی باید همه را با علم رسانه توجیه کنند و بستر  فضای مجازی را برای ملت ایران تسخیر کنند که تسخیر این فضا از تسخیر خاک مهم‌تر است تا قلوب بچه‌های ما را مورد هجمه قرار ندهند؛ در این راستا باید چهار مولفه امام‌شناسی، دشمن‌شناسی، حفظ وحدت و جهاد شبانه‌روزی را برای خدمت بی‌منت مد نظر قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار