فرمانده سپاه ناحیه شاهرود خبر داد؛

برگزاری ۴۵۲ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس شاهرود

«یونسیان» گفت: در هفته دفاع مقدس ۴۵۲ عنوان برنامه پایگاه محور، حوزه محور و ناحیه محور در شاهرود اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۶۱۷۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳ - 19September 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ «عبدالله یونسیان» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود در سالن جلسات شهدای مدافع حرم ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان با تقدیر و تشکر از زحمات همه دستگاه‌ها اجرایی و نظامی با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در این هفته ۴۵۲ عنوان برنامه پایگاه محور، حوزه محور و ناحیه محور اجرا خواهد شد.

وی  افزود: برگزاری شب خاطره، نمایشگاه و همایش جهاد و مقاومت و رزمایش فرهنگی دیدار با خانواده شهدا و روایتگری و نمایشگاه ادوات نظامی و اردوی راهیان پیشرفت از جمله برنامه‌های اجرایی در این هفته می‌باشد.

«عبدالرحیم ابراهیمیان» مشاور عالی نماینده شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تاکید بر بازخوانی این حماسه و ترویج این فرهنگ در جامعه اظهار داشت: شهرستان شاهرود به روایتی۱۲۶۰ شهید یا ۱۷۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده و رزمندگان این شهرستان در ۱۷ عملیات بزرگ دفاع مقدس حضور داشتند که باید بازگو شود.

وی به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نسل جوان و نوجوان با روایتگری شهدا تاکید کرد و گفت: با توجه به فضای خوب گلزار شهدا شاهرود و اثرگذاری بیشتر روایت‌های شهدا پیشنهاد داریم آموزش و پرورش برای برگزاری روایتگری شهدا برای مدارس در این فضا برنامه ریزی کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار