در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام: کنگره اربعین فرصتی بی‌نظیر برای درست اندیشیدن است

سرهنگ «فولادی» گفت: کنگره عظیم و جهانی اربعین فرصتی بینظیر و ماندگار برای انسان شدن و درست اندیشیدن است.
کد خبر: ۶۱۵۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶ - 11September 2023

کنگره اربعین فرصتی بی نظیر برای درست اندیشیدن استسرهنگ پاسدار «محمد حسین فولادی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: کنگره عظیم جهانی اربعین فرصتی بینظیر و ماندگار برای انسان شدن و درست اندیشیدن است و دانشگاهی است که درس اخلاق و اخلاص می آموزد و کسانی رستگارهستند که بینام و بی نشان و با تواضع تمام سر در مسیر قدوم نورانی زائرین حضرتش می‌سپارند.

وی افزود: میزبانی از زائران اربعین حسینی افتخار بزرگی است که نصیب استان ایلام شده که در این راه هم به خوبی سربلند و خوشنام شدند.

فولادی با اشاره به خدمات رسانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام در اربعین حسینی بیان داشت: در این راستا سه موکب خدماتی و فرهنگی شامل اسکان، تغذیه و پارکینگ برپا شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: فضا سازی محیطی با موضوع اربعین‌حسینی و دفاع مقدس به همراه نصب تمثال شهدا و پخش بروشور زندگی نامه شهدا از دیگر اقدامات این اداره کل بود که به خوبی انجام گرفت.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام ادامه داد: روزانه بیش از ۲ هزار آب معدنی و ۱۵۰۰ پرس غذا در سه وعده در بین زائران پخش شد که الحمدلله زائران از این خدمات راضی بودند.

وی در پایان تاکید کرد: این خدمات در حالی انجام شده که اداره کل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس ایلام جز ستاد اربعین استان نبوده و از اعتبارات فرهنگی یا خدماتی اربعین دریافت نکرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار