فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور خبر داد؛

خدمت‌رسانی پلیس فرودگاه‌های کشور به بیش از ۳۵۹ هزار زائر اربعین حسینی

سردار عقیلی با اشاره به پایان عملیات اربعین ۱۴۰۲ در فرودگاه‌های کشور گفت: پلیس فرودگاه‌های کشور به بیش از ۳۵۹ هزار زائر اربعین حسینی خدمات رسانی کرده است.
کد خبر: ۶۱۵۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰ - 11September 2023

خدمت رسانی پلیس فرودگاه‌های کشور به بیش از ۳۵۹ هزار زائر اربعین حسینیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محسن عقیلی» فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور اظهار داشت: در عملیات رفت و برگشت زوار اربعین حسینی از ابتدا تا ۱۹ شهریور ماه سال جاری ۳۵۹ هزار و ۵۰۷ مسافر با ۲۴۳۹ سورتی پرواز به کشور عراق اعزام و در سلامت کامل به میهن برگشته اند.

سردار عقیلی افزود: به لطف الهی و تمهیدات اتخاذ شده توسط پلیس فرودگاه و تعاملات و برگزاری جلسات با ارگان‌های دست‌اندر‌کار در اعزام زائران اربعین، این عملیات گسترده و حساس به بهترین شکل به پایان رسید.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور خاطرنشان کرد: پلیس فرودگاه با راه اندازی قرارگاه اربعین و دریافت تدابیر سلسله مراتب فرماندهی و همکاری با دیگر نهاد‌های فرودگاهی و بسیج تمامی نیرو‌ها این عملیات بزرگ و معنوی را به سرانجام رساند.

وی در پایان از کلیه کارکنان پلیس فرودگاه‌های سراسر کشور که در ماموریت اربعین حسینی (ع) به صورت شبانه‌روزی مشغول انجام وظیفه بودند تقدیر و تشکر نموده و گفت بی شک اجر این خدمات در محضر الهی بی پاسخ نخواهد ماند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار