رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران خبر داد؛

کشف ۱۵۱ میلیارد ریالی کالای قاچاق در مازندران

«محمدپور» از کشف ۱۵۱ میلیارد ریالی کالای قاچاق طی هفته‌ای که گذشت در استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۶۱۵۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸ - 09September 2023

کشف ۱۵۱ میلیارد ریالی کالای قاچاق در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «محمد محمدپور» رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان و رابطین این پلیس در سراسر مازندران اقدام عملیاتی جامع خود را برنامه هدف و با بررسی صحت و سقم موضوع قاچاق کالا را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با کنترل نامحسوس مکان‌های تحت رهگیری و اطمینان از صحت گزارشات واصله پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از کارشناسان ادارات صمت، تعزیرات و بازرگانی وارد عمل شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران بیان داشت: در بازرسی‌های به عمل آمده ماموران، کشفیات مهمی چون، ۶ تن چوب آلات قاچاق، یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروز و یک خودروی ۱۰ تن کود شیمیایی و انبار احتکار مواد غذایی داشتند که طبق نظر کارشناسان مربوطه ارزش اموال مکشوفه بالغ بر ۱۵۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعلام شد.

سرهنگ محمدپور تصریح کرد: در این رابطه ۷ متهم دستگیر و ۶ دستگاه خودرو توقیف شد که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و اموال مکشوفه به نمایندگان سازمان‌های مربوطه تحویل شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران بیان داشت: مبارزه بی‌امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت‌های این پلیس بوده با برنامه‌ریزی و طرح ریزی عملیاتی، در طول شبانه روز محور‌های مواصلاتی به منظور برخورد و پیشگیری با قاچاق کالا مورد پایش و کنترل قرار می‌گیرد.

وی در پایان از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق کالا را به مرکزفوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها