امیر پوردستان در جمع خبرنگاران:

رزمایش ضد تروریسم در پایان آذر برگزار می‌شود

فرمانده نیروی زمینی ارتش از برگزاری رزمایش ضد تروریسم توسط این نیرو در پایان ماه جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۱۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴ - 08December 2015

رزمایش ضد تروریسم در پایان آذر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش، عصر امروز در حاشیه مراسم تجلیل از ورزشکاران المپیکی باشگاه فرهنگی ورزشی نزاجا و در جمع خبرنگاران، از برگزاری رزمایش ضد تروریسم در پایان این ماه خبر داد و گفت: این رزمایش بر اساس تاکتیکهای مقابله با تروریسم و رهایی گروگان توسط تیپ 65 نوهد و با همکاری نیروی انتظامی در اطراف تهران برگزار میشود و ظرفیتهای بالگردی نیز در آن مورد استفاده قرار میگیرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر افزایش توان دفاعی کشور گفت: ما کاری به مسئله برجام نداریم و در جهت ارتقاء توان نظامی کشور از تمامی ظرفیتها، غیر از آنچه که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بهعنوان خط قرمز مطرح شده، استفاده خواهیم کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: با کمک صنعت دفاعی کشور امروز بخش مهمی از نیازهای عملیاتی خود را در داخل تأمین میکنیم؛ که بخشهایی از آن رونمایی، و بخشهایی دیگر به جهت ملاحظات امنیتی، بدون پوشش رسانهای به یگانهای عملیاتی ملحق میشود.

امیر پوردستان درخصوص همکاریهای دوجانبه ایران و روسیه در عرصه تجهیزات نظامی نیز گفت: قطعا ما در این رابطه سفرهایی به روسیه خواهیم داشت و متناسب با نیازهای خود مذاکراتی را انجام میدهیم.

وی با اشاره به سابقه خرید تسلیحات روسی از سوی ایران، بهویژه سامانه پدافندی اس 300 که توافقات لازم درباره آن صورت گرفته است، تصریح کرد: خرید تانک «تی 90» از روسیه در برنامه کاری ما قرار دارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار