رئیس حوزه هنری استان اردبیل:

محفل «شهریور شعر و ادب» در اردبیل برگزار می‌شود

سپهری از برگزاری محفل «شهریور شعر و ادب» در اردبیل خبر داد و گفت: محفل شعر طنز «سارماشیق» با حضور طنزپردازان کشور در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۶۱۵۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶ - 09September 2023

محفل «شهریور شعر و ادب» در اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، مهیار سپهری رئیس حوزه هنری استان اردبیل امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران از برگزاری رویداد هنری «شهریور شعر و ادب» در اردبیل خبر داد و اظهار داشت: این برنامه علمی، فرهنگی و هنری به مناسبت گرامیداشت ۲۷ شهریور، روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت استاد شهریار در اردبیل برگزار می‌شود.

وی گفت: برگزاری دوشنبه‌های داستان و نقد و بررسی رمان «همه» با حضور تیمور آقامحمدی از نویسندگان کشوری از جمله برنامه‌های این محفل ادبی است.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل از آغاز مجموعه کارگاه‌های «از ایده تا نمایشنامه» با تدریس رزاق صفوی کارگردان و از نمایشنامه‌نویسان فعال تئاتر اردبیل در رویداد هنری «شهریور شعر و ادب» خبر داد و گفت: راه‌اندازی محفل شعر طنز «سارماشیق» با حضور ناصر فیض از طنزنویسان مطرح کشور و عباس حسین‌نژاد، مدیر دفتر طنز حوزه هنری از جمله برنامه‌های پیشروی حوزه هنری استان اردبیل است.

سپهری اظهار امیدواری کرد: با حضور میهمانان کشوری ضمن راه‌اندازی دوباره محفل طنز «سارماشیق» در استان اردبیل، شاهد برگزاری کارگاه تخصصی با موضوعات طنزنویسان ترک‌زبان بر ادبیات‌ معاصر، طنز اجتماعی؛ بایدها و نبایدها، لزوم پرداخت به طنز در دفاع مقدس و طنز در آموزه‌های دینی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار