رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان مرکزی:

قیام ۱۷ شهریور چهره سفاک رژیم پهلوی را به جهانیان نشان داد

حجت‌الاسلام میرزایی گفت: قیام هفدم شهریور سال ۱۳۵۷ چهره سفاک، ظالم و واقعی رژیم پهلوی را به جهانیان نشان داد.
کد خبر: ۶۱۵۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲ - 08September 2023
قیام هفدهم شهریور سال ۵۷ چهره سفاک رژیم پهلوی را به جهانیان نشان دادبه گزارش ‌دفاع‌پرس از اراک، حجت‌الاسلام «هادی میرزایی» رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان مرکزی روز جمعه در آیین بزرگداشت شهدای قیام ۱۷ شهریور، اظهار داشت: کشتار بی رحمانه مردم در روز هفدهم شهریورماه سال ۵۷ نقطه پایانی رژیم پهلوی و شروع‌کننده مجدد برای قیام انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) بود.
 
وی ادامه داد: قیام هفدهم شهریورماه سال ۵۷ چهره واقعی و ظالم رژیم پهلوی را که قصد داشت چهره صلح و آزادی‌خواه از خود به نمایش بگذارد به جهانیان نشان داد.
 
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان مرکزی خاطرنشان کرد: تبیین قیام ۱۷ شهریورماه سال ۵۷ می تواند چهره واقعی رژیم پهلوی را که اکنون عده‌ای به دنبال تطهیر چهره این رژیم هستند به جوانان و نوجوانان نشان دهد.
 
حجت الاسلام میرزایی بیان کرد: سال ۵۷ نقطه پایان رژیم طاغوت بود و اعتراضات مردم در این سال به اوج خود رسیده‌ بود و اوج این اعتراضات در ۱۷ شهریورماه اتفاق افتاد.
 
وی افزود: نخستین جرقه اعتراضات مردم در سال ۵۷ روز سیزدهم شهریورماه همزمان با عید سعید فطر زده شد و راهپیمایی عید فطر مقدمه‌ای برای اعتراضات ۱۷ شهریورماه و نابودی رژیم طاغوت بود.
 
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان مرکزی گفت: رژیم طاغوت با قتل عام مردم در روز هفدهم شهریورماه فکر می کرد می تواند مردم را از ادامه انقلاب بازدارد؛ در صورتی که این مهم موجب شد صف مخالفان محکم‌تر شود.
 
حجت الاسلام میرزایی افزود: با کشتار مردم در این روز نه تنها شاه آرامش نیافت، بلکه جزیره آرامی که به گمان خود با کمک آمریکا آن را ایجاد کرده بود، متزلزل شد.
 
وی ادامه داد: ۱۷ شهریور ماه همانند ۱۵ خرداد سال ۴۲ چهره سفاک و ظالم رژیم طاغوت را که برخلاف تبلیغات رژیم تلاش می کرد از خود چهره مردمی به نمایش بگذارد را به جهانیان نشان داد و جهانیان متوجه شدند مردمی مظلوم با رهبری امام خمینی (ره) در برابر این رژیم ایستاده‌ است.
 
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان مرکزی گفت: پس از قیام شهریورماه ارتباط مردم از طریق اطلاعیه‌ها با امام راحل بیشتر شد.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار