رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

آخرین آمار خدمات درمانی به جانبازان و ایثارگران/ تبدیل وضعیت ۱۶۰ هزار نفر از خانواده‌های شهدا+فیلم

قاضی‌زاده هاشمی گفت: تعداد افرادی که مشمول تبدیل وضعیت هستند هنوز به طور کامل مشخص نیست، اما افرادی که در فرآیند تبدیل وضعیت بودند، بیش از ۱۶۰ هزار نفر هستند که از این میزان حدود ۱۰۰ هزار نفر پروسه تبدیل وضعیتشان به اتمام رسیده است.
کد خبر: ۶۱۴۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۸ - 09September 2023

«امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به آخرین وضعیت خدمات به جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا اظهار داشت: خدماتی که به جانبازان ارائه می‌شود به دو دسته کلی تقسیم می‌شود، دسته اول خدمات ویژه‌ای مانند دست و پای مصنوعی است و دسته دوم که عمده خدمات بنیاد شهید به جانبازان و خانواده‌های شهدا را دربرمی‌گیرد، مربوط به بیمه تکمیلی است.

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: خدمات در چارچوب بیمه تکمیلی به نحوی است که عزیزان با مراجعه به موسسات طرف قرارداد بیمه تکمیلی و ارائه اسناد و مدارکی که در اختیار دارند، می‌توانند عمده هزینه‌های درمانی خود را جبران کنند. منابع این سازوکار را هر ساله دولت در غالب بیمه دی تأمین می‌کند، و طبق آخرین آماری که بنده در اختیار دارم، تا کنون یک میلیون ۸۶۰ هزار نفر تحت پوشش این بیمه قرار دارند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص تبدیل وضعیت‌های خانواده شهدا و ایثارگران گفت: تعداد افرادی که مشمول تبدیل وضعیت هستند هنوز هم به طور کامل مشخص نیست، اما افرادی که فرآیند تبدیل وضعیتشان به اتمام رسیده یا در روند تبدیل وضعیت قرار دارند، بیش از ۱۶۰ هزار نفر هستند که از این میزان حدود ۱۰۰ هزار نفر پروسه تبدیل وضعیتشان به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار