امام جمعه هشترود؛

ضرورت بازسازی محوطه امامزادگان هشترود

«جعفریان» خواستار بازسازی محوطه امامزادگان سید جمال‌الدین و سید کمال‌الدین هشترود شد.
کد خبر: ۶۱۴۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱ - 03September 2023

ضرورت بازسازی محوطه امامزادگان هشترودبه گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، حجت‌الاسلام «حسن جعفریان» امام جمعه هشترود، امروز (یکشنبه)، در جلسه شورای فرهنگ عمومی هشترود با بیان اینکه امامزادگان سید جمال الدین و سید کمال الدین در بهترین نقطه شهر متاسفانه در غربت مانده‌اند اظهار داشت: متاسفانه این بزرگواران نه ضریح مناسبی دارند و نه در مکان مناسبی هستند.

وی گفت: اداره اوقاف و شهرداری می‌توانند با تملک اطراف این امامزاده ها این محل ها را به محل های فرهنگی، گردشگری و زیارتی تبدیل کنند.

حجت الاسلام جعفریان گفت: با بازسازی این امامزادگان و تبدیل آنها به یک مرکز فرهنگی می‌توان مهمانان زیادی را برای زیارت قبول کرد و در توسعه فرهنگی شهر نقش آفرینی کرد.

امام جمعه هشترود گفت: اکنون محلی برای برگزاری مراسم عزاداری، ملی و مذهبی در شهر هشترود نداریم که تملک ، بهسازی و بازسازی محوطه امامزاده ها می تواند بهترین محل برای اجرای چنین مراسمی باشد.

پاشایی فرماندار شهرستان هشترود هم از بودجه ناچیز و کم فرهنگی این شهرستان انتقاد کرد و گفت: با چنین بودجه ناچیز فرهنگی نمی‌توان کار‌های فرهنگی انجام داد و جوانان را جذب کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار