مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد؛

تأیید نهایی متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان اردبیل

حیدری گفت: ۴۴ هزار متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان اردبیل تأیید نهایی شدند.
کد خبر: ۶۱۴۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷ - 03September 2023

تأیید نهایی متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان اردبیل

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران از تأیید نهایی متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان اردبیل خبر داد و گفت:۱۱۸ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان اردبیل ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۵۵ هزار نفر حائز شرایط شناخته شده و ۴۴ هزار نفر به تایید نهایی رسیدند.

از تامین زمین برای احداث تمامی واحدهای مسکن ملی در استان خبر داد و گفت: با تاکید استاندار اردبیل بهترین نقطه شهر برای احداث واحدهای مسکونی نهضت ملی انتخاب شد تا برای متقاضیان ارزش افزوده بیشتری به همراه داشته باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: بر اساس توافق انجام شده بیش از ۸۰۰ هکتار زمین برای احداث واحدهای مسکن ملی آماده شده و بر همین اساس استان اردبیل در بحث تامین زمین و احداث واحدهای مسکن در سطح ملی، رتبه و جایگاه اول را به دست آورده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه در ۲ سال اخیر ۲ و نیم برابر  طرح مسکن مهر، واحدهای نهضت ملی مسکن در اردبیل شروع شده است ، گفت: یکی از اصلی‌ترین مطالبات مردم در دولت سیزدهم ساخت مسکن با وسعت بیشتر بود که از همان روزهای نخست زمین مورد نیاز برای احداث مسکن در نقاط مختلف استان تامین شد و سعی بر این است واحدهای مسکن استان در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها