برپایی موکب اربعین به همت گروه ۱۱ توپخانه ارتش

«سیفی» گفت: موکب اربعین به همت گروه ۱۱ توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران برای خدمت رسانی به زائران در مرز تمرچین برپا شده است.
کد خبر: ۶۱۳۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵ - 01September 2023

برپایی موکب اربعین به همت گروه ۱۱ توپخانه ارتشبه گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، امیر سرتیپ دوم «حاتم سیفی» فرمانده پادگان امام رضا(ع) مراغه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موکب اربعین گروه 11 توپخانه ارتش از آغاز سفر‌های زیارتی اربعین در مرز تمرچین برای اسکان و پذیرایی از زائران برپا شده است.

سیفی افزود: در این موکب برای خدمت رسانی به زائران آشپزخانه صحرایی، نانوایی سیار، خدمات اسکان و پذیرایی با چای و شربت ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: این موکب از اول شهریور در مرز تمرچین برپا شده است و تا ۳ روز بعد از اربعین در خدمت زائران عتبات عالیات خواهد بود.

فرمانده پادگان امام رضا(ع) مراغه گفت: گروه ۱۱ توپخانه و دیگر یگان‌های نمونه و مستقل ارتش مستقر در مراغه همزمان با تامین امنیت و حفظ مرز‌های کشور، در آیین‌های ملی، مذهبی و حوادث غیر مترقبه همیشه در کنار مردم هستند.

وی خاطرنشان کرد: گروه ۱۱ توپخانه ارتش، پشتیبانی شمال غرب ارتش و تیپ سرتیب خسروتاش مراغه، در ایام شیوع کرونا بیشترین خدمت رسانی را در شهر‌های جنوب آذربایجان شرقی ارائه کرده اند.

امیر سیفی افزود: در دوران دفاع مقدس تیپ سرتیپ خسروتاش یک هزار و ۹۴۰ شهید، گروه ۱۱ توپخانه ۲۲۵ و فرماندهی آماد و پشتیبانی ۲۰۰ شهید تقدیم اسلام انقلاب کرده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار