رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دهگلان:

خانواده شهدا میراث داران انقلاب اسلامی هستند+ تصاویر

«حسین پناهی» گفت: خانواده شهدا مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه‌های معنوی کشور عزیزمان به شمار می‌روند و خدمت به آن‌ها افتخاری بسیار بزرگی برای ما مسئولان محسوب می‌شود.
کد خبر: ۶۱۳۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳ - 31August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «سیدمهدی حسین پناهی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دهگلان به همراه جمعی از مسئولان به مناسبت هفته دولت و به منظور تجدید میثاق با مقام رفیع شهیدان انقلاب اسلامی با خانواده شهدای کارمند این شهرستان دیدار کرد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: خانواده شهدا مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه‌های معنوی کشور عزیزمان به شمار می‌روند و خدمت به آن‌ها افتخاری بسیار بزرگی برای ما مسئولان محسوب می‌شود.

وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت یک سرمایه جاودانه و پایدار است که ما باید ضمن حراست و پاسداری، آن را به صورت یک اصل در تمام ابعاد زندگی نهادینه کرده و سرلوحه کار خود قرار دهیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دهگلان در ادامه هدف از این دیدارها را ارج نهادن به مقام والای شهدا و قدردانی از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر عنوان کرد و یادآور شد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار