رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا خبر داد؛

استقرار ماموران پلیس امنیت اقتصادی در مرزها/ تهیه ارز از شهر مبدا

سردار رحیمی از استقرار ماموران این پلیس در مرز‌های اربعینی به منظور ارائه خدمات بهتر به زائران خبر داد و گفت: توصیه می‌شود زائران ارز مورد نیاز را از شهر مبدا تهیه کنند.
کد خبر: ۶۱۳۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲ - 28August 2023

استقرار ماموران پلیس امنیت اقتصادی در مرزها/ تهیه ارز از شهر مبدابه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در حاشیه بازدید از مرز شلمچه اظهار داشت: تلاش پلیس برای ارائه بهترین خدمات به عاشقان و زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است و تمامی رده‌ها و یگان‌های انتظامی دوشادوش یکدیگر در این مأموریت مشارکت دارند.

سردار رحیمی با اشاره به حضور مأموران پلیس امنیت اقتصادی در مرز‌های مرتبط با اربعین، گفت: پلیس امنیت اقتصادی همانند تمامی رده‌ها با توجه به مأموریت و مسئولیتی که بر عهده‌اش گذاشته شده در مرز‌هایی که زوار تردد دارند، مستقر است و به امور مربوط به این حوزه رسیدگی می‌کنند. همچنین مأموران این پلیس در مورد مسائل مرتبط با مواکب‌هایی که از این مسیر عبور می‌کنند نیز مشارکت داشته و در مجموع یگان ویژه و مرزبانی در تلاشند تا بهترین خدمات را ارائه دهند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا همچنین به زائران توصیه کرد که برای تهیه ارز و هرگونه معامله، اقدامات خود را تا حد ممکن در شهر‌های مبدا خود انجام دهند و در غیر این صورت نیز حتماً به دفاتر و مراکز مجاز مراجعه کرده و فریب افراد سودجو را نخورند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار