استاندار فارس:

تمام اتباع بیگانه ملزم به داشتن کارت شناسایی هوشمند خواهند شد

«ایمانیه» با بیان اینکه اغلب اتباع بیگانه برادران دینی ما هستند گفت: برای ساماندهی اتباع بیگانه برنامه‌ای در شورای تأمین استان به تصویب رسیده و مورد تایید وزیر کشور نیز قرار گرفته و به زودی تمام اتباع دارای کارت شناسایی هوشمند خواهند شد.
کد خبر: ۶۱۲۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳ - 25August 2023

تمام اتباع بیگانه ملزم به داشتن کارت شناسایی هوشمند خواهند شدبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، «محمدهادی ایمانیه»، استاندار فارس امروز در مصلای شیراز ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و نکوداشت هفته دولت با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در حرم مطهر شاهچراغ(ع) گفت: بعد از حادثه تروریستی بحث ساماندهی اتباع خارجی در دستور کار قرار گرفت و اکثر اتباع بیگانه از برادران مسلمان ما هستند و در جبهه مقاومت هم همراه با عزیزان ایرانی جنگیدند اما گروه اقلیتی هم وجود دارند که برای ساماندهی آن‌ها برنامه‌ای در شورای تأمین استان به تصویب رسیده و مورد تایید وزیر کشور نیز قرار گرفته و به زودی تمام اتباع دارای کارت شناسایی هوشمند خواهند شد.

ایمانیه افزود: این بدان معناست که از این پس هر کارفرمای ایرانی که بخواهد از این اتباع استفاده کند باید اطلاعات آن تبعه را به مراجع امنیتی استان اطلاع دهد.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: در هفته دولت امسال در فارس ۸۳۷ پروژه با اعتبار ۴۵۹ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

 ایمانیه افزود: همچنین به منظور رفع دغدغه معیشتی مردم، ایجاد یک هزار فروشگاه مرتبط با توزیع مواد غذایی از تولید به مصرف را در دستور کار داریم که امیدواریم به زودی این مهم محقق شود.

استاندار فارس همچنین گفت: در بحث عفاف و حجاب نیز از مردم متدین استان و شیراز انتظار داریم که در این زمینه به وظیفه امربه معروف به زیبایی عمل کنند و ما نیز به عنوان مدیران جامعه نظارت خواهیم کرد. امروز نیز با همکاری بسیار خوب همه مجموعه‌ها و دستگاه‌ها اتفاقات خوبی در این زمینه افتاده و جلو هجمه وسیع دشمن گرفته شده است اما مشکلاتی نیز وجود دارد که در حال پیگیری و رفع آن‌ها هستیم.

ایمانیه اظهار کرد: مبارزه با زمین‌خواری و کوه‌خواری نیز از دیگر اقداماتی است که با همکاری خوب دستگاه قضایی استان در حال انجام است و قرارگاهی ایجاد شده که امیدواریم این تلاش‌ها منجر شود که جلو افراد متخلف گرفته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار