پیام ارشد نظامی آجا در استان آذربایجان شرقی و اردبیل به مناسبت روز پزشک

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۲۱ حمزه و ارشد نظامی آجا در استان آذربایجان شرقی و اردبیل به مناسبت روز پزشک پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۱۲۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹ - 23August 2023

پیام ارشد نظامی آجا در استان آذربایجان شرقی و اردبیل به  مناسبت روز پزشکبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، امیر سرتیپ دوم ستاد «امیرحسین شفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۲۱ حمزه و ارشد نظامی آجا در استان آذربایجان شرقی و اردبیل به مناسبت روز پزشک پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اول شهریور ماه که زادروز این حکیم حاذق و تواناست به عنوان "روز پزشک" نامگذاری شده است و این فرصتی برای یاد کردن از سپیدجامگانی‌ست که با مجاهدت و ایثارشان جانی تازه به جامعه می بخشند.

روز پزشک، روزی نمادین برای حفاظت از سلامت مردم است و روزي است براي ارج نهادن به خدمات آنهايي که براي حفظ اين نعمت الهي تلاش مي‌کنند.

روز پزشك، روز قدرداني از مدد اين دستان مهربان و دوست دار سلامت جامعه است و پزشکان همواره به‌علت تعهد بالا در نجات و حفظ جان انسان‌ها از قداست بسیار بالایی در بین مردم برخوردار هستند.

اينجانب ضمن گرامیداشت ياد و خاطره شهدای عرصه سلامت روز پزشک را به پزشكان و سربازان عرصه سلامت تبريك عرض مي‌كنم و سربلندي و سرافرازي و بهروزي روزافزون همه این عزیزان را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار