شهید مومنی: پشتیبان ولایت‌فقیه باشید

شهید «عیسی مومنی» در فرازی از وصیت‌نامه خود نوشته است: «پشتیبان جبهه‌ها باشید؛ پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این کشور آسیبی نرسد».
کد خبر: ۶۱۱۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۴:۵۶ - 25August 2023

به گزارش خبرنگار ساجد دفاع‌پرس، شهید «عیسی مومنی» دوم فروردین سال ۱۳۴۴ در ملایر چشم به جهان گشود. وی که برادر شهید نیز بود، به‌عنوان نیروی بسیجی در جبهه حضور یافت و در تاریخ بیست و چهار بهمن سال ۱۳۶۴ در منطقه «فاو» عراق به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای «امامزاده علی بن جعفر (ع)» محله «کن» به خاک سپرده شد.

وصیت‌نامه شهید «عیسی مومنی»

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ

با درود به رهبر کبیر انقلاب، امام امت خمینی کبیر و امت شهیدپرور. سلام بر خانواده محترمم امیدوارم که همیشه در زیر سایه این رهبر عزیز بتوانید به اسلام کمک کنید و خود را از این دنیای زودگذر و فانی دور کنید و تمام فکرتان به آخرت و روز قیامت باشد و همانطوری‌که امام عزیزمان فرمودند «مسجد سنگر است»، سنگرها را حفظ کنید، سعی کنید نمازتان را در مسجد بخوانید و تا توان دارید در راه خدا بکوشید و به نماز که ستون دین اسلام است، اهمیت زیادی بدهید.

سلام بر تو ای مادر مهربان که برای من بی‌خوابی کشیدی و سلام بر تو ای خواهر مهربان و سلام بر تو ای برادر مهربان. امیدوارم که تو ای مادر و خواهر مهربانم همچون بانوان صدر اسلام به اسلام و مسلمین خدمت کنید و وصیتی برای خواهران و برادران حزب‌الله دارم که رسالت خون شهدا به دوش‌تان هست؛ ادامه دهندگان راه شهدا باشید و این اسلام را احیاء کنید، در این راه خون‌ها باید هدیه کرد. زمان جهاد است، این بزرگ‌ترین نعمت خدا بر بندگان است و شما ای مردم پشت جبهه دعاهای‌تان کم نشود، دعا کنید به حال رزمندگان که هرچه زودتر پیروز شوند، دعا کنید تا هرچه زودتر اسرای ما آزاد شوند؛ چون بعضی از اسرای ما از اول جنگ تا به حال زیر دست بعثیون عراق شکنجه دیده‌اند.

باری مادر عزیزم! اگر توفیقی نصیبم شد و به شهادت در راه خدا نائل شدم؛ اولاً برای من گریه نکنید، خوشحال باشید که فرزندتان در راه خدا شهید شد، غمگین نباشید که دشمنان شاد باشند. اگر جنازه من نیامد، ناراحت نباشید. مرا در هر جای ایران خاک کنید، وطنم هست. اگر فرصت کردید هر سه هفته یا دو هفته یک‌بار به بهشت زهرا (س) بروید و به یاد سیدالشهداء (ع) و یارانش گریه کنید و همیشه به یاد شهدایی که همچون امام حسین (ع) شهید شدند، باشید.

سلام مرا به دوستان برسانید و به آن‌ها بگویید که به فکر جبهه‌ها باشند. اگر از من در این دنیا چیزی باقی مانده خمس آن‌را بدهید و بقیه آن‌را خرج مراسم ختم من کنید و به فقرا و جبهه‌ها کمک کنید. پشتیبان جبهه‌ها باشید پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این کشور آسیبی نرسد. برای آبیاری اسلام خون احتیاج است و اگر کربلا آزاد شد، به جای من هم قبر شش‌گوشه امام حسین (ع) را زیارت کنید و چند روز، روزه بدهکارم، لطف کنید حدود دو هفته برایم روزه بگیرید و نماز بخوانید. خداوند به شما عمر با عزت عطا بفرماید تا بتوانید در زیر سایه رهبر عزیز خدمت کنید. به تمام دوستان و آشنایان سلام برسانید و حلالم کنید، و تو ای مادر مرا حلال کن. دیگر عرضی ندارم.

خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدی، خمینی را نگه‌دار

قربان شما عیسی مومنی ۶۳/۹/۱۳

شهید مومنی: پشتیبان جبهه‌ها و ولایت‌فقیه باشید

شهید مومنی: پشتیبان جبهه‌ها و ولایت‌فقیه باشید

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار