در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه؛

فرمانده نیروی زمینی سپاه: برقراری امنیت را مردمی کردیم

سردار پاکپور گفت: تأمین امنیت مرز‌های جنوب شرقی و شرق کشور را با بسیج بسیاری از جوانان اهل سنت و شیعه و سازماندهی آن‌ها در قالب دسته‌های رزمی، مردمی کردیم.
کد خبر: ۶۱۱۷۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ - 22August 2023

برقراری امنیت را مردمی کردیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع)، امنیت مردم را خط قرمز خواند و اظهار داشت: مرزنشینان در کنار نیرو‌های مسلح نقش مهمی در تأمین امنیت در مرز‌های کشور دارند.

سردار پاکپور افزود: شاهد تحقق امنیت پایدار در مرزها هستیم؛ به‌عنوان مثال در مرز‌های جنوب شرقی و شرق کشور با بسیج بسیاری از جوانان اهل سنت و شیعه و سازماندهی که در قالب دسته‌های رزمی صورت گرفته، تأمین امنیت مرز‌ها را به خود این عزیزان سپرده ایم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: در مرز‌های باشماق کردستان و تمرچین آذربایجان غربی با بسیج تمامی امکانات سپاه برای خدمت به زائران اربعین پای کار هستیم و امیدواریم رضایت مردم را جلب کنیم.

در این مراسم که با حضور جمعی از فرماندهان سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، مرزبانی و جمعی از علما اهل سنت و شیعه برگزار شد از زحمات سردار «مرتضوی» تجلیل شد و سردار «اشعری» به‌عنوان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) حکم خود را دریافت کرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار