معاون استاندار آذربایجان‌ شرقی:

مبانی اعتقادی دانش‌آموزان با تبیین تاریخ انقلاب اسلامی تقویت شود

«محمدی» با بیان اینکه کیفیت آموزشی صرفاً آموزش‌های گرافیک نیست، گفت: با یادآوری تاریخ انقلاب اسلامی به دانش‌آموزان مبانی اعتقادی آنها را تقویت کنیم.
کد خبر: ۶۱۱۶۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶ - 21August 2023

مبانی اعتقادی دانش‌آموزان با تبیین تاریخ انقلاب اسلامی تقویت شودبه گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، «تراب محمدی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌ شرقی، امروز، ۳۰ مردادماه، در حاشیه رژه کاروان تجهیزات آموزشی ارسالی به نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان، با بیان اینکه کیفیت آموزشی صرفاً آموزش‌های گرافیک نیست، اظهار داشت: با یادآوری تاریخ انقلاب اسلامی به دانش‌آموزان مبانی اعتقادی آنها را تقویت کنیم.

وی افزود: مفتخریم بعد از انقلاب توسط سپاهیان، بسیجیان و مردم غیرتمند ایران علارغم تحمیل ۸ سال جنگ و با وجود استکبار جهانی در تمام دنیا به رهبری امام راحل و رهبر معظم انقلاب ذره‌ای از خاک ایران توسط دشمن تسخیر نشد.

محمدی، با بیان اینکه در دولت سیزدهم عدالت آموزشی و رفاه و معیشت معلمان مورد توجه قرار گرفته، افزود: در هر دولت رتبه‌بندی معلمان مطرح بود اما اعتقادی به آن نبود، در دولت سیزدهم با رتبه‌بندی معلمان سالانه حداقل ۵۰هزار میلیارد تومان به فرهنگیان تعلق می‌گیرد.

معاون استاندار آذربایجان‌ شرقی، با بیان اینکه برای همه جای سوال است فروش نفت در ایران در کجا خرج می‌شود، گفت: متاسفانه دولت گذشته بودجه را با کسری ۴۸۰ هزار میلیارد تومان به دولت سیزدهم تحویل داد و این دولت ملزم به پرداخت ماهانه ۱۲هزار میلیارد تومان بدهی دولت قبلی است که توجه به معیشت مردم و توسعه زیرساخت‌ها را به مختل انداخته است.

وی ادامه داد: تمامی تلاش دولت، معیشت و آموزش مردم به ویژه آموزش رایگان در دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش است و اعزام چنین کاروان‌هایی هر شش ماه یکبار به مدارس استان توزیع می‌شود که نشان می‌دهد در استان عدالت آموزشی برقرار است.

محمدی تصریح کرد: در استان مدارسی با طول عمر ۵۰ سال ساخته شده که اکثراً فرسوده هستند و صندوقی در گذشته تشکیل داده نشده تا اعتباری برای مرمت و بازسازی این مدارس ذخیره شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار