رئیس ستاد اربعین حسینی مطرح کرد؛

تشکیل تیم‌هایی برای نظارت بر قیمت‌ بلیط هواپیما/ اختلال سامانه سماح تا فردا برطرف خواهد شد

میراحمدی درباره بلیط هواپیما گفت: مقرر شد سازمان هواپیمایی کشور تیمی تشکیل دهد تا بر قیمت‌ها نظارت داشته باشد.
کد خبر: ۶۱۱۵۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸ - 21August 2023

/به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «سیدمجید میراحمدی» رئیس ستاد مرکزی اربعین در حاشیه صد و هفدهمین جلسه ستاد اربعین که صبح امروز در وزارت کشور برگزار شد درخصوص مباحث مطرح شده در این جلسه اظهار داشت: این جلسه در دو بخش تجلیل از خانواده شهدا و گزارش گیری از استانداران و کمیته های ستاد اربعین برگزار شد.

میراحمدی افزود: در این‌ جلسه موضوعاتی از جمله مشکلات سامانه سماح و اختلال در تهیه بلیط قطار و هواپیما مورد بررسی قرار گرفت.

میراحمدی افزود: در این‌ جلسه موضوعاتی از جمله مشکلات سامانه سماح و اختلال در تهیه بلیط قطار و هواپیما مورد بررسی قرار گرفت.

رییس ستاد اربعین حسینی با بیان اینکه علی رغم تاکیدات مکرر جهت  تمهیدات لازم برای عدم ایجاد اختلال در سامانه سماح گفت: نماینده سازمان حج و زیارت در این جلسه اعلام کرد طی امروز و فردا مشکل سامانه سماح بر طرف خواهد شد.

وی ادامه داد: در برخی از استان‌ها افزایش قیمت فروش بلیط اتوبوس را شاهد بودیم که وزیر کشور تاکید کرد باید بلیط‌ها به قیمت های مصوب به زائرین فروخته شود‌.

میراحمدی درباره بلیط هواپیما گفت: مقرر شد سازمان هواپیمایی کشور تیمی تشکیل دهد تا بر قیمت ها نظارت داشته باشد.

وی درخصوص کاپوتاژ خودرو افزود: اصرار داشتیم که خودرو‌های شخصی به عراق اعزام شوند اما با توجه به زیر ساخت‌های جاده‌ای کشور عراق این موضوع مورد موافقت کشور عراق قرار نگرفت؛ فقط خودروهای عراقی که در ایران حضور دارند می‌توانند از مرز ها عبور کنند.

میراحمدی درخصوص راه اندازی استودیو اربعین در وزارت کشور گفت : با توجه به تأکیدات رئیس جمهور برای اطلاع رسانی واحد به زائرین اربعین این استودیو در وزارت کشور راه اندازی شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار