معاون دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

کاپوتاژ اتوبوس‌ها برای سفر زمینی تا شهر نجف مسیر نشد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: علی رغم پیگیری‌های صورت گرفته، با ابلاغیه ستاد اربعین کشور، کاپوتاژ اتوبوس‌ها برای سفر زمینی تا شهر نجف مسیر نشده است.
کد خبر: ۶۱۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷ - 20August 2023

کاپوتاژ اتوبوس‌ها برای سفر زمینی تا شهر نجف مسیر نشدبه گزارش دفاع‌پرس  از اردبیل، مهدی رهبر بعدازظهر یکشنبه در چهارمین جلسه ستاد اربعین حسینی دانشگاهیان علوم پزشکی اردبیل اظهار داشت: ثبت نام و اعزام دانشگاهیان در سه گروه دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه انجام شد که سه روش کاپوتاژ اتوبوس‌ها برای ورود به داخل عراق، رفت و برگشت اتوبوس‌ها تا مرز و اعزام دانشگاهیان به صورت هوایی پیش‌بینی شده بود.

وی گفت: علی رغم پیگیری‌های صورت گرفته، با ابلاغیه ستاد اربعین کشور، کاپوتاژ اتوبوس‌ها برای سفر زمینی تا شهر نجف مسیر نشده است و در صورت اعزام زمینی، اتوبوس‌ها تا مرز مهران و بالعکس، در خدمت زائران خواهند بود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل افزود: ۳۲ نفر از دانشجویان دانشگاه برای این سفر ثبت نام کرده‌اند که ۱۲ نفر نیز در قالب همراه دانشجویان، ثبت نام خود را انجام دادند.

رهبر با اشاره به اینکه اولویت اعزام دانشجویان به صورت هوایی خواهد بود، افزود: در صورت عدم موفقیت در تهیه بلیط هواپیما برای سفر اربعین، دانشجویان به صورت زمینی به مرز مهران اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: ۶۰ مورد وام ضروری عتبات از صندوق رفاه وزارت بهداشت برای دانشجویان دانشگاه اخذ کردیم و در کنار این تسهیلات، کمک‌های بلاعوض نیز با همکاری این صندوق برای دانشجویان خواهیم داشت.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: امکان استفاده از سفر هوایی نیز برای برخی از کارکنان و اساتید در این برنامه مسیر است که با پرداخت هزینه‌های لازم، می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار