رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد؛

اعزام دو آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به مرز شلمچه

«جاودان» از اعزام دو‌ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به مرز شلمچه به منظور پوشش امدادی مراسم پیاده روی اربعین خبر داد.
کد خبر: ۶۱۱۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹ - 20August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «غلامعلی جاودان» رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ‌امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به منظور پوشش امدادی مراسم پیاده روی اربعین هم استانی ها و هم میهنان عزیزمان، دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵ با تجهیزات کامل پزشکی به همراه ۱۰ نفر از کارشناسان خبره فوریت های پزشکی، عصر امروز عازم مرز شلمچه شدند. تیم اعزامی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان از فردا در مرز مستقر و تا بعد از اربعین و بازگشت کامل زوار حسینی در مرز مستقر خواهند بود.

جاودان در ادامه افزود: با توجه به قرارگیری استان هرمزگان در مسیر عزیمت زائران حسینی از استان های همسایه، تمام پایگاه های زمینی اورژانس ۱۱۵، اورژانس دریایی، اورژانس هوایی و تمام بیمارستان های تحت پوشش این دانشگاه در آماده باش کامل بوده و آماده ارائه خدمات به زائرین خارجی و داخلی هستند.

در پایان جاودان ضمن آرزوی قبولی عزاداری‌های زوار عزیز، با توجه به دمای هوا در این فصل سال توصیه کرد، زوار عزیز ترجیحا در شب طی مسیر کرده و از قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنند.

وی همچنین توصیه کرد، از آب های آشامیدنی استفاده نمایند و از مصرف مواد غذایی که به صورت فله و در شرایط بهداشتی نامساعد عرضه می شود خودداری کنند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها