تجلیل از پنج آزاده دوران دفاع مقدس در هرمزگان

از پنج آزاده دوران دفاع مقدس در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تجلیل شد.
کد خبر: ۶۱۱۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹ - 19August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، به مناسبت سی و سومین سالگرد بازگشت پیروزمندانه آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، عصر امروز با حضور سرهنگ «رضا رکن الدینی» مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان از پنج آزاده دوران دفاع مقدس، تجلیل بعمل آمد.

سرهنگ «رضا رکن الدینی» مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان در این دیدار با ادای احترام به آزادگان سرافراز، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس، فرصت ناب ایثار و فداکاری بود و در سالهای ۶۴ تا ۶۶ که دانش آموز دوم و سوم دبیرستان بودم در رسته غواصی تحت فرماندهی سردار شهید حسین تاجیک در لشکر ۴۱ ثارالله در جبهه ها حضور داشتم و دوران دفاع مقدس دوران شیرینی بود که لحظه لحظه اش در خاطر ما تا همیشه زنده است.

وی ادامه داد: در ۳۱ شهریورماه از مادران و همسران شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان، تجلیل خواهد شد و از طریق ویدئو کنفرانس با رهبر عزیز انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

در ادامه این برنامه آزادگان سرافراز «اسماعیل شاهرودی»، «محسن کرمی»، «موسی نجفی»، «هوشنگ رامش جان» و دختر بزرگوار «عین اله رشیدی گلروییه» به بیان خاطرات دوران اسارت پرداختند و صبوری و اتکال به خداوند متعال را مهم ترین دستاورد و تجربه دوران تلخ و رنج آور اسارت دانستند.

در پایان این برنامه با اهدای لوح سپاس و هدیه فرهنگی از آزادگان سرافراز تقدیر به عمل آمد.

تجلیل از پنج آزاده دوران دفاع مقدس در هرمزگان

تجلیل از پنج آزاده دوران دفاع مقدس در هرمزگان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار