شهردار شیراز تاکید کرد؛

احتمال تغییر نام موکب احمد بن موسی(ع) شهرداری شیراز با نام شهدای حرم حضرت شاهچراغ (ع)

«اسدی» گفت: در خصوص نامگذاری موکب با توجه به حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) در چهارم آبان ماه و 22 مرداد این پیشنهاد قابل پیگیری است و از امسال یا سال آینده این نام را تغییر خواهیم داد.
کد خبر: ۶۱۰۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷ - 18August 2023

احتمال تغییر نام موکب احمد بن موسی(ع) شهرداری شیراز با نام شهدای حرم حضرت شاهچراغ(ع)به گزارش دفاع‌پرس از فارس، «محمدحسن اسدی» شهردار شیراز امروز در آیین اعزام و بدرقه کاروان موکب حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) شهرداری شیراز به مرز شلمچه در خصوص همپوشانی موکبی در کربلا با نام احمد بن موسی (ع) و موکب شهرداری شیراز و لزوم تغییر نام با توجه به واقعه تروریستی شاهچراغ با نام موکب شهدای حرم حضرت شاهچراغ (ع) اظهار داشت: در خصوص نامگذاری موکب با توجه به حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) در چهارم آبان ماه و 22 مرداد این پیشنهاد قابل پیگیری است و از امسال یا سال آینده این نام را تغییر خواهیم داد.

اسدی بیان کرد: امروز تمام عوامل از شهرداری اعم از پاکبانان، رانندگان اتوبوس واحد، امداد، آتش نشانی و همچنین ماشین الات و تجهیزات ماشین پسماند و جمع اوری چند صد دستگاه خودرو برای خدمت رسانی به زائرین اربعین به مرز شلمچه اعزام شدند.

شهردار شیراز ادامه داد: در این کاروان حداقل هزار نفر از پرسنل شهرداری اعزام شدند که طی این 20 روز این افراد به‌عنوان خادمان زائران اربعین خدمت‌رسانی می کنند.

شهردار شیراز در رابطه با کمبود نیروی انسانی خدمت رسان در شهر طی این مدت نیز اظهار داشت: همچون سنوات گذشته ما به هیچ عنوان نمی گذاریم خدمات در شهر شیراز با مشکلی مواجه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار