استاندار سمنان تاکید کرد؛

«آزادگان» سرافراز سروهای ایستاده انقلاب هستند

«سید محمدرضا هاشمی» با انتشار پیامی فرا رسیدن ۲۶ مرداد، سالروز ورود اولین گروه از آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۱۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳ - 17August 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «سید محمدرضا هاشمی» استاندار سمنان با انتشار پیامی فرا رسیدن ۲۶ مرداد، سالروز ورود اولین گروه از آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

۲۶ مرداد ماه جلوه‌ای غرور آفرین از پایمردی و ایستادگی آنانی است که عاشقانه برای صیانت از کیان مقدس جمهوری اسلامی، جان خود را در کف دست گرفته و پس از تحمل دوران سخت اسارت، بر سطر سطر دفتر انقلاب، حکایت مردانگی، غرور، افتخار و غیرت را ثبت کردند. آزادگان سرافراز، این سروهای ایستاده انقلاب با ایمان و اراده‌ای آهنین در شدیدترین شکنجه‌ها و آزار مزدوران بعثی، نغمه شور و ایستادگی سر دادند و فریاد عزت و شرف را با تحمل درد و رنج به گوش جهانیان طنین‌انداز نمودند.

اینجانب ضمن گرامیداشت ۲۶ مرداد ماه، سالروز ورود اولین گروه آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و پاسداشت حماسه‌ی ایثار و ایستادگی، این رسولان صبر و مقاومت و با ادای احترام به روح بلند آزادگان شهید، فرا رسیدن این روز سراسر افتخار را به تک تک ازارگان صبور و مقاوم میهن اسلامی و بویژه استان سمنان و خانواده‌های محترم این عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده، از خداوند متعال سلامتی و بهروزی این عزیزان را خواستارم.

امید که در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در تحت زعامت خردمندانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی)، در مشارکت و همدلی بمنظور تحقق اهداف و برنامه‌های دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی، موفق و سربلند باشید.‌

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار