پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان به‌مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن؛

آزادگان سرافراز نماد پایداری ملت ایران هستند

سرهنگ «‌حبیبی» با صدور پیامی، ۲۶ مردادماه سالروز ورود‌ آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را‌ گرامی داشت.
کد خبر: ۶۱۰۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷ - 17August 2023

آزادگان سرافراز نماد پایداری ملت ایران هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «‌حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان با صدور پیامی، ۲۶ مردادماه سالروز ورود‌ آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را‌ گرامی داشت.

۲۶ مردادماه، برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی و بی‌گمان از مصادیق درخشان «ایام‌الله» است؛ این روز به یاد ماندنی و مبارک یادآور پیروزی بزرگ ملت شریف ایران و بازگشت سرافرازانه آزادگان رسته از بند دشمنان متجاوز به میهن اسلامی است.

دلاورمردانی نستوه و استوار قامت که معنا و مصداق عالی و اصیل ایمان، جهاد و مقاومت را نمایان ساختند و نماد پایداری ملت بزرگ ایران شدند.

کارنامه سراسر افتخار این اسوه‌های استواری، الگویی جاودانه از جهاد و مقاومت است که حقانیت دفاع مقدس مردم ایران، عظمت اسلام و اقتدار ایران اسلامی را در برابر جهانیان به اثبات رسانده است.

مرارت‌ها و سختی‌های دوران اسارت، روحیه و اراده آزادگان را برای پیشرفت به سمت اهداف انقلاب، آماده و قوی کرده است، آزادگان در زمره بهترین سربازان انقلاب، آزموده‌ترین فرزندان این ملت و شایسته‌ترین افراد برای دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند و مورد امید و اعتماد نظام محسوب می‌شوند.

بی‌گمان عنایت خاصه الهی مشمول این مؤمنان صدیق شده است و شأن و جایگاه رفیع آزادگان ارجمند در قلب و روح ملت ایران جاودانه خواهد بود.

آزادگان عزیز، امروز نیز همچون همیشه و در تأسی به شعار ما ادامه‌دهندگان طریق تابناک شهیدان گرانقدر اسلام و انقلاب اسلامی هستند و ملت شریف ایران تا همیشه‌ تاریخ، قدردان ایثار و استواری این عزیزان خواهند بود.

اداره‌کل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس ضمن تبریک و گرامیداشت روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، از درگاه پروردگار متعال برای همه آزادگان سرافراز و خانواده‌های گران‌قدرشان، آرزوی سلامتی و بهروزی مسألت می‌نمائیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار