در بیستمین جلسه رصد و ارزیابی شرایط اقتصادی کشور؛

تأکید رئیس جمهور بر نظارت و کنترل بازار برای استیفای حقوق ملت در عرصه معیشت

رئیسی نظارت و کنترل بازار به‌ویژه در زمینه معیشت عمومی را از اولویت‌های اساسی دولت خواند و با اشاره به ضرورت توجه و مراقبت‌های لازم برای تقویت روند تولید در راستای شعار سال، بر عزم دولت در استیفای حقوق ملت تأکید کرد.
کد خبر: ۶۰۹۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵ - 13August 2023

تأکید رئیس جمهور بر نظارت و کنترل بازار برای استیفای حقوق ملت در عرصه معیشتبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، بیستمین جلسه رصد و ارزیابی شرایط اقتصادی کشور از ساعت ۶ صبح امروز (یکشنبه) به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور برگزار شد.

وزرای اقتصاد، نفت، نیرو، جهاد کشاورزی و رئیس کل بانک مرکزی گزارش‌هایی از شاخص‌های مهم اقتصادی در تولید و مصرف، صادرات و واردات و همچنین فرآیند آزادسازی منابع بلوکه شده ایران در کشور‌های خارجی ارائه کردند.

روند تأمین کالا‌های اساسی، روند کاهش ۲.۲ درصدی قیمت مسکن در تیر ماه، روند کاهش قیمت گوشت قرمز، گوشت مرغ و تخم‌مرغ در هفته گذشته و کاهش بیش از ۲ درصدی نرخ ارز، طلا و سکه از جمله مهمترین محور‌های گزارش‌های ارائه شده بود.

رئیس‌جمهور نظارت و کنترل بازار، به‌ویژه در زمینه معیشت عمومی را از اولویت‌های اساسی دولت خواند و با اشاره به ضرورت توجه و مراقبت‌های لازم برای تقویت روند تولید در راستای شعار سال، بر عزم دولت در استیفای حقوق ملت تأکید کرد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار