امام جمعه موقت ساری:

خبرنگاران مشکلات مردم را اطلاع رسانی و مطالبه‌گری کنند

حجت‌الاسلام «شفیعی دارابی» با بیان اینکه خبرنگاران مشکلات مردم را اطلاع رسانی و مطالبه‌گری کنند، گفت: خبرنگاران درد مردم را با درایت و تدبیر بازگو کنند.
کد خبر: ۶۰۹۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸ - 11August 2023

خبرنگاران مشکلات مردم را اطلاع رسانی و مطالبه‌گری کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «سید حسین شفیعی دارابی» امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان تقوا را بهترین و ارزشمندترین اعمال دانست و اظهار داشت: در بیان نورانی امیرالمونین (ع) آمده است «متقین کسانی هستند که از گناه پرهیز می‌کنند؛ آدم متقی از هر گونه گناه مادی، سیاسی، اخلاقی و... می‌گریزد.»

وی با گرامی‌داشت هفدهم مرداد روز خبرنگار افزود: این روز به مناسبت شهادت خبرنگار «محمود صارمی» در کنسولگری ایران در افغانستان روز خبرنگار نامگذاری شد که این روز تقدیر از خبرنگاران و شهدای خبرنگار است و مجالس و محافل مختلفی برگزار شد که جای تقدیر دارد.

این مسئول با بیان اینکه انتطار داریم خبرنگاران مشکلات مردم را اطلاع رسانی و مطالبه گری کنند، بیان کرد: مردم مازندران در طول تاریخ مردم محب آل رسول (ع) بودند و بی‌حجابی در پارکها، سواحل و مراکز دیگر را برنمی‌تابند.

امام جمعه موقت ساری بیان کرد: خبرنگاران درد مردم را با درایت و تدبیر بازگو کنند به امیدی که مسئولان قدمی برای استان بردارند و خبرنگاران باید مطالبه گری کنند.

حجت الاسلام شفیعی دارابی با اشاره به آغاز پیش ثبت نام انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: افراد متخصص، متعهد و توانمند ثبت کنند.

وی با بیان اینکه ثبت نام کردن بغض دشمن را بروز می‌دهد و باعث ناراحتی دشمنان خواهد شد، اذعان داشت: مردم باید کسانی را انتخاب کند که چشم و دست‌شان را برای برای درآمد‌های کذایی دوره نمایندگی باز نکرده باشند.

حجت الاسلام شفیعی دارابی توجه به عظمت و گرامیداشت روز مقاومت اسلامی را لازم دانست و گفت: در ناریخ سیاسی انقلاب اسلامی سه روز به نام روز مقاومت اسلامی داریم؛ یکی سوم خرداد روز فتح خرمشهر، دیگری پیروزی حزب الله در جنگ ۳۳ روزه در مقابل ارتش صهیونیستی و همچنین ۱۳ دی روز شهادت حاج قاسم سلیمانی است که باید این روز را تجلیل و تکریم کنیم.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به بزرگداشت روز شهدای مدافع حرم بیان کرد: ۱۸ مرداد در تقویم جمهوری اسلامی به این نام نامگذاری شده است و این روز، روز شهادت شهید «محسن حججی» است که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمود «حججی» حجت خدا در زمان ماست.

این مسئول با اشاره به گرامیداشت ۲۶ مرداد روز بازگشت عزتمندانه آزادگان به میهمن اسلامی است، اضافه کردخاطرنشان کرد: مازندران دارای ده هزار و چهارصد شهید و ۳۵ هزار و ۱۸۰ جانباز، ۳۶ شهید مدافع حرم، ۸۲ شهید امنیت و ۲۴ شهید سلامت است که ما در مقابل این شهدا مسئول هستیم و مسئولان ما باید دل خانواده‌های شهدا و ایثارگران را جلب کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها