مسئول سازمان بسیج سازندگی قم:

جشنواره‌های جهادی گامی موثر در ترویج فرهنگ خدمت است

«ایراندوست» گفت: برپایی جشنواره‌های استانی و ملی با موضوع «جهاد تبیین و خدمت جهادی» اقدامی مهم و موثر برای ترویج فرهنگ جهاد و روحیه جهادی بین مردم و مسئولان است.
کد خبر: ۶۰۹۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱ - 11August 2023

جشنواره‌های جهادی گامی موثر در ترویج فرهنگ خدمت است

به گزارش دفاع‌پرس از قم، «علیرضا ایراندوست» مسئول بسیج سازندگی استان قم روز گذشته در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران برگزاری نخستین جشنواره روایت جهاد که در سالن جلسات شهید درویش سپاه استان قم برگزار شد، اظهار داشت: خدارا شاکر هستیم که این جشنواره امسال برای نخستین‌بار با مشارکت و همکاری دستگاه‌های خدمت‌رسان استان قم، در راستای جهاد تبیین و خدمت جهادی برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم تصریح کرد: هم افزایی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان استان برای برگزاری این جشنواره در سال‌های آینده ضرورت دارد و امیدواریم با همکاری دستگاه‌ها، شاهد اتفاقات خوبی در دوره‌های آینده جشنواره روایت جهاد باشیم.

وی با اشاره به اینکه جشنواره روایت جهاد به صورت سالانه برگزار خواهد شد، ابراز کرد: بی‌شک برپایی جشنواره‌های استانی و ملی با موضوع «جهاد تبیین و خدمت جهادی» اقدامی مهم و موثر برای ترویج فرهنگ جهاد و روحیه جهادی بین مردم و مسئولان است.

در این مراسم از دستگاه‌های اداری مشارکت‌کننده، داوران بخش‌های هنری ادبی و خبری و عوامل اجرایی جشنواره روایت جهاد تجلیل شد.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار