فرمانده پایگاه پدافند هوایی جنوب غرب امیدیه:

دشمن در تلاش است که جای ظالم و مظلوم را در ذهن جوانان ما تغییر دهد

امیر سرتیپ دوم «امیری» گفت: امروز شرایط اقتدار و امنیت ما به گونه‌ای است که بی هیچ واهمه‌ای می‌توانیم همه حقایق جنگ را به نسل جوان انتقال دهیم تا دشمن نتواند با زبان دروغ رسانه‌ای‌اش جای ظالم و مظلوم را در ذهن جوانان ما تغییر دهد.
کد خبر: ۶۰۸۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱ - 10August 2023

دشمن در تلاش است جای ظالم و مظلوم را در ذهن جوانان ما تغییر دهدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، امیر سرتیپ دوم ستاد «سعید امیری» فرمانده پایگاه پدافند هوایی جنوب غرب امیدیه امروز در دیدار چهره با چهره با دانش آموزان و دانشجویان بسیجی منطقه امیدیه اظهار داشت: معنای واقعی جهاد تبیین این است که ما داشته‌های خودمان و شنیده‌ها و دیده‌های خود از نسل ماقبل مان را به نسل امروز انتقال دهیم تا این روند همچنان تداوم یابد.

وی افزود: خدمات و حماسه‌های ارتش و دیگر نیروهای مسلح در زمان جنگ و سال‌ها پس از آن به دلیل محرمانه بودن و مسائل امنیتی بازگو نشد ولی امروز شرایط اقتدار و امنیت ما به گونه‌ای است که بی هیچ واهمه‌ای می توانیم همه حقایق جنگ را به نسل جوان انتقال دهیم تا دشمن نتواند با زبان دروغ رسانه‌ای اش جای ظالم و مظلوم را در ذهن جوانان ما تغییر دهد.

امیری گفت: جوانان بسیجی ما باید شناخت بیشتر و بهتری از پیشرفت‌های نظامی، علمی و اقتصادی کشور به دست بیاورند و این توانایی‌ها را برای امید آفرینی بیشتر در اختیار هم نسلان خود قرار دهند.

فرمانده پایگاه پدافند هوایی جنوب غرب امیدیه گفت: چند روزی از سالروز شهادت خلبان شجاع و محبوب ارتش شهید بابایی گذشته است و ما شاهد هستیم که نسل جوان ما شناخت جامع و کاملی از این شهید شاخص و یا دیگر شهدای عزیز ما ندارند و این غفلت، مسئولیت ما را در قبال این عزیزان بیشتر می‌کند. ما باید این چهره‌ها و قهرمانان ملی‌مان را بیش از پیش به این نسل معرفی کنیم که از آن‌ها الگو بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها