مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

خبرنگار متعهد به دنبال ایجاد امید و نشاط اجتماعی است

حجت‌الاسلام «شریف‌تبار» گفت: خبرنگار متعهد و صاحب قلم ضمن پیگیری مطالبات مردمی به دنبال ایجاد امید و نشاط اجتماعی است.
کد خبر: ۶۰۸۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰ - 09August 2023

خبرنگار متعهد به دنبال ایجاد امید و نشاط اجتماعی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «محمدمهدی شریف تبار» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرنگاران استان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

فرا رسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار یادآور تلاش مردان و زنانی است همواره در عرصه‌های مختلف تبیینی و آگاهی بخشی فعالیت می‌کنند.

مبارزه جانانه و نفسگیر امروز خبرنگاران متعهد و انقلابی در کشور عزیز ایران اسلامی با غول‌های رسانه‌ای و خبری جهان، نشان از غیرت، ایمان و پشتکار دائمی فعالان این عرصه است که با روشنگری و افشای نقشه‌های خبیثانه‌ی متعدد و پیچیده دشمنان این مرز و بوم، در بسیاری از مواقع پیروز میدان بودند و هستند.

در میان هجمه‌های رسانه‌ای و خبری، خبرنگارانی دغدغه‌مند و تربیت یافته از دامان انقلاب اسلامی به دنبال احیای ارزش‌های انقلاب، معرفی الگو‌های صحیح عرصه‌های جهادی، ترویج معارف الهی و شعائر اسلامی در حال تلاش شبانه روزی هستند که باید از این عزیزان قدردانی شایسته به عمل آید.

همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانی شیوا و صحیح از خبرنگاران یاد کردند، باید اذعان داشت، اگر وجود این عزیزان در عرصه‌های خبر و ثبت محتوای خبری به دست توانمند متعهدین این عرصه نبود، بسیاری از واقایع مهم از بین می‌رفت و ماندگار نمی‌شد.

خبرنگار و صاحب قلم متعهد، ضمن پیگیری مطالبالت مردمی و انعکاس درست و دلسوزانه این مطالبات به مسئولین، به دنبال ایجاد امید و نشاط اجتماعی و بیان دستاورد‌های مهمی است که امروزه دشمنان انقلاب و اسلام را متحیر ساخت و چشم دشمن را کور کرد.

سالهاست که دشمنان انقلاب اسلامی، استکبار جهانی و ایادی داخلی و خارجی آنان با دسیسه‌ها و ابزار‌های گوناگون به دنبال ایجاد ناامنی اجتماعی، ناامیدی و کم رنگ کردن باور‌های دینی و اعتقادی در جوامع اسلامی به ویژه ایران عزیز هستند و از سویی دیگر یاران واقعی اسلام از جمله صاحبان قلم و خبرنگاران مومن و انقلابی با نشر خوبی‌ها و تزریق امید و ایمان در جامعه با تبیین عمومی، بار این مسئولین سنگین را تحمل می‌کنند.

شایسته است در این روز از خبرنگاران شهید که جان خود را در راه تثبیت و سربلندی این نظام مقدس نثار کردند یاد و به روح بلند آنان سلام و صلوات اهدا کنیم و از همه‌ی فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی که متعهدانه و دلسوزانه در عرصه‌های مختلف جهاد تبیین تلاش موثر و مستمر دارند سرتعظیم فرود آوریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار