فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان:

هدف ما در نظام مقدس اسلامی ایجاد عدالت است

سردار «گشتاسبی» گفت: هدف ما در نظام مقدس اسلامی ایجاد عدالت است چرا که باید عدالت را به شیوه‌ای که نظام و ارزش‌های ما به آن پایبند هستند، برقرار کنیم.
کد خبر: ۶۰۸۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷ - 08August 2023

هدف ما در نظام مقدس اسلامی ایجاد عدالت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «امان‌الله گشتاسبی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در جلسه شورای هماهنگی محلات اسلامی که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، از تشکیل و اعزام تیم‌های مشترک برای بررسی آسیب‌های محلات سطح شهر خبر داد و اظهار داشت: انجام وظایف مشترک اعضاء در کنار رسالت ذاتی دستگاه‌های مرتبط می‌تواند زمینه‌ساز تعامل بیشتر برای اجرای امور باشد.

وی گفت: امروز علاوه بر امور‌ جاری و کاری و سازمانی که بر عهده همه ما است، باید جهت ایجاد یک توازن و عدالت در جامعه، سمت و سو و هدف را مشخص و برای بهتر انجام دادن آن تلاش کنیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: هدف ما در نظام مقدس اسلامی ایجاد عدالت است چراکه باید عدالت را به شیوه‌ای که نظام و ارزش‌های ما به آن پایبند هستند، برقرار کنیم.

وی با اشاره به اینکه وضعیت 283 محله اسلامی باید رصد و بررسی شود، افزود: باید یک تیم کارشناسانه با حضور نهادهایی که بیشترین تأثیرگذاری را داشته، تشکیل و مشکلات این محلات اسلامی بررسی شود.

سردار گشتاسبی یادآور شد: فعال شدن مساجد و محله‌ها به‌منظور اجرای سبک زندگی اسلامی ضروری است و باید مورد توجه همگان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار