در پی دیدار ناوگروه ۸۶ ارتش با رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح شد؛

جانشین فرمانده نداجا: تا پاکسازی خلیج‌فارس از دشمن آمریكایی از پا نمی‌نشینیم

امیر كاویانی گفت: نیروی دریایی ارتش در كنار سپاه تا پاکسازی خلیج‌فارس از نیروهای دشمنِ آمریكایی از پا نخواهد نشست.
کد خبر: ۶۰۸۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴ - 07August 2023

امیر كاویانی: تا پاک‌سازی خلیج‌فارس از دشمن امریكایی از پا نمی‌ایستیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حمزه‌علی كاویانی» جانشین فرماندهی نداجا در مصاحبه با برنامه «صبح و گفت‌وگو» درباره دیدار ناوگروه ۸۶ و خانواده‌هایشان با فرمانده معظم کل قوا اظهار داشت: به‌اتفاق خانواده‌های نیروی دریایی خاصه ناوگروه ۸۶ كه موجب اقتدار ایران در دنیا شده بود، خدمت رهبری رسیدیم.

وی افزود: این وظیفه ما را در حضور در دریای آزاد و دفاع از جمهوری اسلامی ایران و مردم بیشتر می‌كند.

امیر كاویانی با اشاره به حركت و مأموریت این ناوگروه كه درست در زمان مشكلاتی كه دشمن برای كشور پدید آورده بود، افزود: ناو در تاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ از بندرعباس حركت كرد و به سمت شرق و اقیانوس آرام رفت؛ البته در گذشته مأموریتی در اقیانوس آرام داشتیم؛ ولی به‌تازگی وارد غرب امریكای لاتین شدیم.

وی ادامه داد: از دریایی وحشی و ناآرام اقیانوس آرام گذشتیم و كشورهای مختلفی از ما استقبال كردند و از رسانه و تلویزیون نیز دیدیم كه چه استقبالی از ما شد.

كاویانی افزود: پیام انقلاب اسلامی دارای خاستگاه است و مردم استقلال‌طلب و آزادی‌خواه جهان نیز با ما هستند.

وی ادامه داد: ما شرق افریقا و تنگه موزامبیك را به سمت عمان آمدیم و در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۳ به وطن بازگشتیم و رهبری نیز چند سال قبل فرمودند خرمشهرها در پیش داریم و مصادف شدن این تاریخ با عملیات بیت‌المقدس نشان می‌دهد نیروی دریایی دریاها را در نوردد و ابهت پوشالی امریكایی‌ها را به چالش بكشد و با افتخار به وطن باز گردد.

به گفته امیر كاویانی این دریانوردی طولانی افتخارهای بسیاری در پی داشت كه ثابت كرد سربازان مردم و خداوند ولایت‌مدار و پادرركاب هستند و در دریاهای متلاطم حضور یافته و از منافع كشور دفاع می‌كنند.

وی افزود: این نشان می‌دهد تحریم بر سامانه‌های دفاعی ما تأثیر نداشت و دریادلان نیروی دریایی و صنعت گران در صنایع وابسته به وزارت دفاع هر تجهیزی را كه برای سیستم‌های دفاعی نیاز باشد را تولید می‌كنند كه اوج خوداتكایی و به بركت انقلاب و خون شهدا می‌باشد.

امیر كاویانی ادامه داد: دیروز در محضر فرمانده كل قوا انرژی مضاعف دریافت كردیم و پاك‌سازی دشمن در منطقه ادامه خواهد داشت و از پا نمی‌نشینیم و در كنار برادران سپاه تا زوال كامل امریكایی‌ها و پاك‌سازی از منطقه دفاع خواهیم كرد.

وی با بیان این كه اوج احساس پدری در دیدار خانواده‌های نیروی دریایی با رهبری نمود داشت، افزود: از این خانواده‌ها به زیبایی تقدیر شد و در پشتیبانی از مردانشان در نیروی دریایی كوتاه ننشستند.

امیر كاویانی افزود: در ۱۵ سال اخیر حضور خود را در دریای آزاد گسترش دادیم خاصه در دریای سرخ كه مسیر كشتی‌رانی و نفت‌كش ایران است و هر جا نیاز به اقتدار باشد، برنامه‌ریزی كرده و در آن جا حضور می‌یابیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم انقلاب اسلامی به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) متصل شود و نیرویی تمدن‌ساز باشد و گفت: فرمانده معظم کل قوا تأكید كردند دریاهای آزاد به همه ملت‌ها تعلق دارد و هرجا نیاز باشد در آن قرار می‌گیریم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها