سازمان بهزیستی اعلام کرد؛

مجوز مرکز آزار معلولان در بوشهر لغو شد

در پی خبر منتشر شده در خصوص مرکز نیلوفران آبی در بوشهر سازمان بهزیستی اطلاعیه‌ای را به منظور تنویر افکار عمومی منتشر کرد.
کد خبر: ۶۰۸۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴ - 05August 2023
مجوز مرکز آزار معلولان در بوشهر لغو شدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، در پی خبر منتشر شده در خصوص مرکز نیلوفران آبی در بوشهر سازمان بهزیستی اطلاعیه‌ای را به منظور تنویر افکار عمومی منتشر کرد.
 
سازمان بهزیستی کشور ضمن بررسی دقیق موضوع اقدامات عاجلی را با قید فوریت در دستور کار خود قرار داد که از جمله این اقدامات تشکیل کمیته نظارت بر مراکز ماده ۲۶ به منظور تعطیلی مرکز نیلوفران آبی در بوشهر بود.
 
بر این اساس سازمان بهزیستی با لغو مجوز مرکز و جانمائی افراد دارای معلولیت در دیگر مراکز استان، صیانت از افراد تحت پوشش را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داد.
 
سازمان بهزیستی به منظور حمایت از مددجویان تحت پوشش و اعاده حقوق افراد مستقر در این مرکز پیگیری حقوقی خود را نیز از طریق مراجع قضایی دنبال می‌نماید.
 
سیاست سازمان بهزیستی برخورد شفاف و قاطع با چنین پرونده‌هایی است و در امور مربوط با جامعه هدف سازمان و در راستای صیانت از حقوق همه افراد تحت پوشش سازمان و علی‌الخصوص افراد دارای معلولیت با هیچ کس مماشات نمی‌کند و این موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری و اقدامات قانونی متناسب به عمل خواهد آمد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار