جانشین نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع):

اقدامات خلاقانه و ابتکاری مانعِ تحریف دفاع مقدس می‌شود

حجت‌الاسلام «سلیمانی» گفت: باید با انجام اقدامات خلاقانه و ارائه تحلیل‌های درست از دفاع مقدس و دستاوردهای این حماسه عظیم، مانع تحریف آن شویم.
کد خبر: ۶۰۷۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰ - 03August 2023

اقدامات خلاقانه و ابتکاری مانعِ تحریف دفاع مقدس می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «موسی سلیمانی» جانشین نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) در جلسه ستاد هفته دفاع مقدس سپاه استان با بیان اینکه باید از حضرت زینب (س) درس گرفت و مانع تحریف دفاع مقدس شد، اظهار داشت: باید با انجام اقدامات خلاقانه و ارائه تحلیل‌های درست از دستاوردهای عظیم هشت سال دفاع مقدس، مانع تحریف این گنجینه بزرگ شویم.

وی با اشاره به اینکه ضامن ماندگاری یک حماسه انجام اقدامات خلاقانه است، تصریح کرد: استفاده حضرت زینب (س) از شعر برای تبیین حماسۀ بزرگ عاشورا در مجلس یزید، آن‌ها را در دستیابی به اهداف شومشان ناکام گذاشت.

جانشین نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) تأکید کرد: یزید تلاش داشت تا عبیدالله بن زیاد را در جریان حادثه کربلا مقصر جلوه دهد و یا اینگونه عنوان کند که جنگ کربلا یک جنگ قومی، قبیله‌ای بوده اما حضرت زینب (س) با قرائت خطبه‌ای نگذاشت یزید به اهدف شوم خود دست پیدا کند.

سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه نباید به دنبال اسطوره‌سازی از شهدا باشیم، خاطرنشان کرد: شهدای والامقام را انسان‌های دست‌نیافتنی معرفی نکنیم، چراکه آن‌ها انسان‌های زمینی بودند و روزی در کنار ما زندگی می‌کردند.

وی خلوص نیت در مأموریت‌ها را مهم‌ترین عامل توفیق عنوان کرد و یادآور شد: با مطالعۀ زندگی شهدای کربلا و دفاع مقدس به این حقیقت دست پیدا می‌کنیم که اخلاص و ایثار در سخن و عمل آن‌ها موج می‌زد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار