فرماندار میامی خبر داد؛

اعزام ۷۰ گروه جهادی به ۳۵ روستای میامی

«آشوری» گفت»: ۳۵ روستای میامی میزبان ۷۰ گروه جهادی در بخش‌های درمان، بهداشت، عمران، آبرسانی و… خواهند بود.
کد خبر: ۶۰۷۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷ - 01August 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «علیرضا آشوری» فرماندار میامی امروز در صبحگاه مشترک نیروی جهادی و بسیجی به مناسبت آغاز رزمایش جهاد گران فاطمی سه در سپاه ناحیه میامی با بیان اینکه در بیش از چهار دهه‌ای که از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، روز به روز شاهد پیشرفت هستیم، اظهار داشت: باید این پیشرفت‌ها در حوزه‌های مختلف بیان گردد تا مردم از آن آگاه شوند.

وی با بیان اینکه بسیجیان در حوزه‌های مختلف گشایش‌های بزرگی را در کشورمان طی سال‌های اخیر ایجاد کرده‌اند، افزود: به برکت تفکر بسیجی و جهادی امروز شاهد بسیاری تحولات خوب در کشورمان هستیم که باید با هدف امید افزایی این موضوعات را به مردم بیان کرد.

فرماندار میامی با بیان اینکه باید حقیقت را برای ملت بازگو کرد و نه کمتر و نه بیشتر، ابراز داشت: دشمنان داخلی و خارجی تلاش می‌کنند که مردم را ناامید کنند و نقاط قوت کشورمان به گوش جوانان نرسد.

آشوری با بیان اینکه بسیجیان ما امروز در حوزه‌های مختلف به دستاوردهای بزرگی نائل آمده‌اند اما دشمنان قصد دارند آنها را کوچک جلوه دهند، تاکید کرد: بسیجیان از همان ابتدای انقلاب اسلامی یک پای سازندگی و آبادانی در کشورمان بوده و هستند.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی و جهادی حاکم بر نیروهای مردمی و بسیجی بسیار کارهای بزرگی را رقم زده است، گفت: ابتدای شکل‌گیری جهاد و بسیج، نیروهای مردم برای درو کردن محصولات مردم در روستاهای میامی به صورت جهادی حضور پیدا می‌کنند و این نشان می‌دهد که کار جهادی در خون این مردم است.

فرماندار میامی ضمن بیان اینکه فعالیت‌های گروه‌های جهادی و بسیجی تنها ساخت و ساز عمرانی نیست، عنوان کرد: جهادگران تأثیری بر جامعه هدف می‌گذارند که با هیچ طرح عمرانی و فیزیکی قابل بیان و عرضه نیست و این بسیار ارزشمند خواهد بود.

آشوری با بیان اینکه برکت خدمت رسانی جهادی در نقاط محروم، نشاط اجتماعی و امید افزایی است که به مردم هدیه می‌شود، گفت: امروز گروه‌های جهادی به ما این امکان را می‌دهد که افراد مسئول و دارای استعداد را در کشورمان شناسایی کنیم تا از آنها در راستای عمرانی و آبادانی منطقه بهره‌گیری شود.

وی با بیان اینکه ۳۵ روستای میامی از امروز به مدت ده روز میزبان جهاد گران بسیجی در بخش‌های درمان، بهداشت، عمران، آبرسانی و... خواهند بود، متذکر شد: ۷۰ گروه جهادی در روستاهای شهرستان از امروز کار خود را آغاز می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار