در بیست و هفتمین سال تاسیس هیأت امدادگران عاشورا؛

مراسم عزای سید الشهدا (ع) در موسسه امدادگران عاشورا برگزار شد

هیأت امدادگران عاشورا در بیست و هفتمین سال تأسیس خود مراسم عزای سیدالشهدا (ع) را به مدت ۱۰ شب برگزار کرد.
کد خبر: ۶۰۶۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰ - 29July 2023

مراسم عزای سید الشهدا (ع) در بیست و هفتمین سال تاسیس هیأت امدادگران عاشورا برگزار شدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، هیأت امدادگران عاشورا که ۲۷ سال پیش با حضور جمعی از رزمندگان بهداری رزمی دوران دفاع مقدس تشکیل شد اکنون با سپری کردن این سال‌ها به عنوان هیأتی قدیمی در شرق تهران در مراسم‌های مذهبی پذیرای خیل عظیم دوستداران اهل بیت است که به عنوان نمونه می‌توان به حضور مردم منطقه در مراسم‌های دهه اول محرم اشاره کرد.

این هیأت که هر سال نسبت به گذشته در منطقه شناخته شده‌تر می‌شود به همان میزان نیز تعداد نفراتی که در مراسم‌های هیأت شرکت می‌کنند افزایش می‌یابد؛ در این رابطه می‌توان به آمار هزار و ۲۰۰ نفری امسال در مقایسه با ۸۰۰ نفر سال گذشته اشاره داشت.

البته این هیأت در دل موسسه خیریه امدادگران عاشورا فعالیت دارد؛ موسسه‌ای که از سال گذشته تاکنون ۸۶ هزار نفر که بیماران صعب العلاج سرطانی را تحت پوشش خود قرار داده است؛ در حالی که این آمار در سال گذشته ۸۰ هزار نفر بوده است.

امسال در حاشیه برگزاری مراسم عزاداری حسینی ایستگاه سنجش سلامت هم دایر بود که طی آن علاقمندان می‌توانستند به صورت رایگان برای سنجش سلامت عمومی خود ویزیت شوند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار