پیکر مادر شهیدان «رضی» در قم به خاک سپرده شد

پیکر بانوی ایثارگر «وحیدی» مادر شهیدان والامقام محسن و احمدرضا «رضی» و جانباز محمدمهدی رضی، عصر امروز تشییع و در قطعه ایثارگران گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۶۰۶۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸ - 25July 2023

پیکر مادر شهیدان «رضی» در قم به خاک سپرده شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، بانوی ایثارگر و انقلابی «بتول وحیدی» مادر بزرگوار شهیدان والامقام محسن و احمدرضا «رضی»، پس از ۳۷ سال به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر این مادر صبور عصر امروز سه شنبه سوم مرداد با حضور جمع زیادی از همرزمان شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) تشییع و در جوار مزار دو فرزند شهیدش در قطعه ایثارگران این گلزار به خاک سپرده شد.

مراسم سوم و هفتم بانو «وحیدی» روز شنبه هفتم مرداد از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ در حسینیه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) جنب گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) برگزار می‌شود.

احمدرضا رضی فرزند عزیزالله در ایام فاطمیه(س) سال ۱۳۴۵ و برادرش محسن نیز همزمان با ایام فاطمیه سال ۱۳۴۹ در قم به دنیا آمدند.

هر دو برادر از رزمندگان بسیجی لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) بودند که در تاریخ چهارم دیماه سال ۱۳۶۵ مصادف با ایام فاطمیه اول در جریان عملیات کربلای ۴، جزیره بوارین بر اثر اصابت ترکش به ناحیه شکم و سینه به درجه رفیع شهادت نائل آمده و مفقود شدند.

پیکر‌های این دو شهید عزیز پس از گذشت ۲۵ روز در ایام فاطمیه دوم سال ۱۳۶۵ تفحص و در چهارم بهمن همان سال پس از تشییع باشکوه در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم به خاک سپرده شد.

محمدمهدی رضی فرزند دیگر این خانواده ایثارگر نیز از جانبازان دوران دفاع مقدس می باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار