جانشین فرمانده کل انتظامی کشور:

عفاف و حجاب، بارزترین مؤلفه قدرت ملی/ پلیس در راستای رعایت حقوق شهروندی بر اساس قانون عمل می‌کند

رضایی عفاف و حجاب را بارزترین مؤلفه قدرت ملی عنوان کرد و گفت: هر جرم مشهودی اگر اتفاق بیفتد، مجموعه انتظامی مکلف است برابر قانون برخورد کند.
کد خبر: ۶۰۵۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷ - 23July 2023

عفاف و حجاب، بارزترین مؤلفه قدرت ملی/ پلیس در راستای رعایت حقوق شهروندی بر اساس قانون عمل می‌کندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضائی» جانشین فرمانده کل انتظامی کشور اظهار داشت: بحمدالله کشور جمهوری اسلامی ایران علیرغم همه توطئه‌ها و فتنه‌ها، کشور آرامی است و البته دشمن، هم آرام ننشسته و هر روز یک توطئه و یک فتنه را علم می‌کند و به نوعی دنبال اهداف خودش است، ولی به جهت بصیرت بالای مردم ایران اسلامی، نقش بر آب شد.

سردار رضایی با اشاره به اینکه یکی از فتنه‌های جدید دشمن، تخریب انقلاب فرهنگی و عزت مردم است که از بالاترین دستآورد‌های انقلاب اسلامی و برگرفته از عاشورا حسینی است، افزود: دشمن هر روز با بهانه‌های مختلف فتنه‌هایی رابه انقلاب اسلامی تحمیل می‌کند که مردم با وجود هجمه‌های فرهنگی، اقتصادی و فشار‌های سیاسی و تحریم‌های گوناگون آن‌ها را خنثی کردند.

این مقام عالی انتظامی کشور گفت: دشمن بارزترین مولفه قدرت ملی ما یعنی عفاف و حجاب را به عنوان فتنه جدیدی در پس حادثه سال گذشته تشدید کرده و هدف قرار داده است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور اظهار داشت: خوشبختانه وقتی دیدیم همگان به جهت مطالبه قانونی مردم به صحنه آمده اند، پلیس هم مثل سایر مواردی که باید پاسخگوی مطالبات مردمی باشد، موضوع را در دستور کار خود قرار داد و به طور جد در راستای رعایت حقوق شهروندی و بر اساس قانون عمل می‌کند و هر جرم مشهودی اگر اتفاق بیفتد مجموعه انتظامی مکلف است برابر قانون برخورد و مدیریت نماید که ان شاءالله مثل بقیه ماموریت‌ها در این حوزه هم موفق خواهد بود.

سردار رضایی با تأکید بر ولایی و انقلابی بودن مردم استان لرستان گفت: این استان که بیش از شش هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده است؛ قطعا از این سرمایه بزرگ عبور نخواهد کرد.

وی در پایان بیان داشت: ماه محرم و امام حسین (ع) و مظلومیت اوست. این ماه، یکی از فرصت‌های طلایی حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که ما ان شاءالله بتوانیم در کنار مردم انقلابی به وظیفه خود عمل کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار