عضو هیات رئیسه مجلس:

صهیونیست‌ها با اهانت به قرآن از حاشیه امن برخوردار نخواهند شد

حجت‌الاسلام سلیمی صهیونیست‌ها را پشت پرده اهانت به قرآن کریم دانست و گفت: رژیم صهیونیستی با این اقدامات برای خود حاشیه امن ایجاد نخواهد کرد.
کد خبر: ۶۰۵۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰ - 23July 2023

صهیونیست‌ها با اهانت به قرآن از حاشیه امن برخوردار نخواهند شدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «علیرضا سلیمی» عضو هیات رییسه مجلس در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به هتک حرمت قرآن کریم در کشور سوئد اظهار داشت: در کشور سوئد دانشجویی که پایان نامه خود را به شهید سلیمانی تقدیم کرد اجازه دفاع نیافت. حتی پیام‌رسان‌های این کشور از نام شهید سلیمانی وحشت دارند و اجازه نمی‌دهند این نام تکرار شود.

وی با بیان اینکه هولوکاست برای کشور‌های اروپایی مقدس است و هیچ فردی حق انتقاد در این رابطه را ندارد، تصریح کرد: اما در همین کشور‌های اروپایی که دیکتاتور محض هستند، به اسم آزادی اقدام شنیع اهانت به قرآن را انجام می‌دهند.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پشت پرده اهانت به قرآن صهیونیست‌ها هستند، یادآور شد: صهیونیست‌ها بدانند با این اقدامات نمی‌توانند برای خود حاشیه امن درست کنند و جای تعجب دارد که سازمان کنفرانس اسلامی چرا در این باره سکوت کرده است.

حجت الاسلام سلیمی ادامه داد: امروز برخی از پرگویان موضوع نفت برای غذا را مطرح می‌کنند در حالی که ارمغان این گروه همان «اینستکس» (ابراز حمایت از مبادلات تجاری) بود که هیچ آورده‌ای برای کشور نداشت.

سلیمی با اشاره به مصوبه مجلس درباره واردات خودروی کار کرده و ابلاغ آن به دولت نیز گفت: با وجود تصویب این قانون، برخی دراجرای آن کارشکنی می‌کنند که باید نسبت به رفع مشکلات آن اقدام کرد.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بانک‌ها به افرادی که اخیرا ازدواج کردند به سختی وام می‌دهد که امید است در این باره رییس مجلس پیگیری لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها