برگزاری یادواره شهدای چناران‌شهر

یادواره شهدای چناران‌شهر با استقبال پرشور مردم برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۵۱۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵ - 22July 2023

یادواره شهدای چناران شهر با استقبال پرشور مردم انقلابی برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از بجنورد، یادواره شهدای چناران شهر امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، سرهنگ «عباسعلی ریحانی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد همراه با استقبال پر شور مردم انقلابی در مسجد جامع چناران شهر برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در یادواره شهدای چنارانشهر با اشاره به درگیری همیشگی جبهه حق علیه باطل، گفت: قیام امام حسین(ع) برای اجرای عدالت و کم‌کردن شر یزید از سر مسلمانان بود. امام حسین(ع) برای احیای دین و اشاعه معروف قیام کرد؛ ظالم تر از کسی که قرآن را کنار گذاشته در دنیا پیدا نخواهد شد زیرا این قرآن مسیر درست را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: اگر دنیا به دست دشمنان قرآن بیفتد به جهان ظلم خواهند کرد؛ اگر جلوی قرآن را بگیریم که نور آن به بشر نرسد، به جامعه ظلم کرده ایم؛ نخواندن قرآن، قدیمی شمردن آن و در نهایت توهین و مقابله با قرآن اعراض علیه این کتاب الهی است.

این مسئول تصریح کرد: امام حسین نمونه انسان کاملی است که برای احیاء دین و اشاعه معروف در جامعه از همه هستی خود گذشت. دفاع ایشان، دفاع شخصی و از خانواده نبود بلکه در میدان آمد تا از جامعه بشری و مسلمین دفاع کند؛ ایشان به میدان آمد تا مقابل منکرات جامعه بایستد و به همین دلیل امام حسین (ع) در زندگی مردم زنده است و عاملی برای ایجاد نهضت ها بوده است.

این یادواره با مداحی «محمد رضا ایزی» و روایتگری  «حسن باخرد» از راویان مطرح کشوری در حوزه ایثار و دفاع مقدس همراه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار