همزمان با آغاز ماه محرم و در شهر دزفول صورت گرفت؛

دیدار فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با خانواده شهید غلامی

همزمان با شروع ماه محرم و باهدف بزرگداشت مقام شهدا و تقدیر از رشادت‌های جانبازان جنگ تحمیلی فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با حضور در شهر منتظران با خانواده شهید «فریدون غلامی» دیدار کردند.
کد خبر: ۶۰۴۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸ - 19July 2023

دیدار فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با خانواده شهید غلامیبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، همزمان با شروع ماه محرم و باهدف بزرگداشت مقام شهدا و تقدیر از رشادت‌های جانبازان جنگ تحمیلی فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول با حضور در شهر منتظران با خانواده شهید «فریدون غلامی» دیدار کردند.

سردار شهید حاج «فریدون غلامی» متولد اول شهریور ۱۳۴۳ در شهر منتظران دزفول، در سال ۱۳۶۱ به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و در سال ۱۳۶۶ به عنوان جانشین فرمانده گروهان المهدی از گردان عمار و لشکر هفت ولی عصر (عج) در منطقه شلمچه مشغول خدمت بود که در این منطقه با اصابت ترکش خمپاره ۶۰ میلیمتری، از ناحیه نخاع مجروح شد.

وی از جمله جانبازان سرافرازی بودند که علیرغم وضعیت جسمانی و مشکلاتی که جانبازان قطع نخاعی دارند از دوران بعد از مجروحیت به خدمت رسانی به انقلاب و مردم دریغ ننمودند و در این عرصه از فعالترین نیروها بودند.

این جانباز سرافراز، پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحت‌های دوران دفاع مقدس، بالاخره در روز رحلت جانگذار حضرت زینب (س) مهمان سفره شهدا شد و به همرزمان شهیدش پیوست.

در پایان این دیدار، تمثال مبارک شهید به رسم یادبود از سوی خانواده شهید به سردار شاهواپور اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار