مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

تغییر سبک زندگی جامعه ایرانی هدف دشمن است

«آهنگر» گفت: کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی نقطه حایز اهمیتی است چرا که یکی از مهمترین مساله نظام، مساله تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی است.
کد خبر: ۶۰۳۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴ - 16July 2023

تغییر سبک زندگی جامعه ایرانی هدف دشمن استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «احسان آهنگر» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در مجمع عمومی و همایش مدیران موسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت مازندران که از صبح امروز در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران آغاز شد، اظهار داشت: دشمن به یقین رسیده است با تغییر سبک زندگی جامعه ایرانی که برگرفته از دین اسلام است؛ راه برای به زانو درآمدن جمهوری اسلامی ایران هموار خواهد شد.

وی افزود: این مجمع به بهانه هم‌افزایی و تعامل بیشتر میان موسسات قرآنی شکل گرفت و این شبکه عظیم قرآن در استان نیازمند چنین برنامه‌هایی است.

این مسئول ادامه داد: امروز همه دستگاه‌های اجرایی استان در راستای ترویج فرهنگ قرآنی باید تمام توان خود را به میدان بیاورند.

آهنگر عنوان کرد: مطالبه فعالان قرآنی از دستگاه‌های اجرایی باید همین امر باشد و در راس باید سه دستگاه ارشاد، تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش تلاشی مضاعف داشته باشند.

وی بیان کرد: باید شاهد جریان سازی رویداد‌های قرآنی در استان با برگزاری برنامه‌های متنوع و منسجم باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اعلام کرد: سند راهبردی توسعه فعالیت‌های قرآنی هنوز شکل اجرایی و نهایی به خود نگرفته و باید با کمک تمامی دستگاه‌های متولی این امر مهم محقق شود.

آهنگر گفت: استان مازندران دیار علویان باید در امور قرآنی یک استان پیشاهنگ در کشور باشد و این امر با توجه به ظرفیت‌های قرآنی استان، شدنی است.

وی یادآور شد: برگزاری دوره و کارگاه آموزشی و نیز شناسایی فعالان و تشکل‌های فرهنگی قرآنی در دستور کار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار