مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی:

سیبل تمام تحرکات دشمن روحانیون و مبلغان هستند/ ضرورت عملکرد تهاجمی در جنگ نرم دشمن

حجت‌الاسلام «کمالی» با تأکید بر اینکه سیبل تمام تحرکات دشمن روحانیون و مبلغان هستند، گفت: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی «دفاع تبلیغی بر همگان واجب است» اما امروز متأسفانه نه اینکه تهاجم نمی‌کنیم بلکه دفاع هم نمی‌کنیم در حالی که این امر واجب است.
کد خبر: ۶۰۳۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴ - 15July 2023

سیبل تمام تحرکات دشمن روحانیون و مبلغان هستند/ ضرورت عملکرد تهاجمی در جنگ نرم دشمنبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «امین کمالی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی امروز (شنبه) در دیدار با جمعی از روحانیون و کارکنان دفاتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) استان، اظهار داشت: بنا به سخن امام علی(ع) مبنی بر اینکه «به خدا سوگند هر ملتی که درون خانه خود مورد هجوم قرار گیرد، ذلیل خواهد شد» ابتدا باید واقعیت‌های دشمن را ببینیم بعد حمله کنیم.

وی با تأکید بر اینکه سیبل تمام تحرکات دشمن روحانیون و مبلغان هستند، بیان داشت: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی «دفاع تبلیغی بر همگان واجب است» اما امروز متأسفانه نه اینکه تهاجم نمی‌کنیم بلکه دفاع هم نمی‌کنیم در حالی که این امر واجب است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به جنگ فرهنگی دشمن، تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ «در مقابل تحولات نو به نو دشمن در موضوع تبلیغ اگر غفلت و سستی کنیم دچار استحاله فرهنگی خواهیم شد و مانند غرب گرفتار قبح‌زدایی قدم به قدم از گناهان بزرگ خواهیم شد که جبران آن، به آسانی ممکن نیست».

حجت‌الاسلام کمالی عنوان کرد: دشمن در مبارزه با ما به خواب نمی‌رود ولی ما در غفلت و فراموشی هستیم و دشمن از تصویر و مانکن مغازه‌ها شروع کرد و امروز در کف خیابان‌ها افراد بی‌حجاب را می‌بینیم و این یعنی استحاله فرهنگی که نسبت به این گناه کبیره بی‌تفاوت شده‌ایم.

وی متذکر شد: اینکه ما صرفاً در حوزه دفاعی باشیم دشمن آنقدر به ما ضربه خواهد زد که قدرت تفکر را از ما بگیرد لذا باید با بصیرت و چشمان باز به دشمن خیره شویم و حتی یک لحظه هم نباید از دشمن غافل شد و او را آرام نگذاریم و پیوسته به آنان حمله کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در پایان به تلاش‌های مستمر دشمن در جنگ نرم و فرهنگی اشاره کرد و گفت: با وجود تهاجم سنگین دشمن ولی متأسفانه در لاک دفاعی هستیم در حالی که باید تهاجمی عمل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار