امام جمعه آبادان:

دشمن در تهاجمات اخیر، کانون خانواده‌ ایرانی را مورد هدف قرار داده است

حجت‌الاسلام غبیشاوی هدف دشمن را فروپاشی خانواده ایرانی عنوان و گفت: دشمن در تهاجمات فرهنگی، کانون خانواده‌ ایرانی را مورد هدف قرار داده است.
کد خبر: ۶۰۳۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶ - 14July 2023

دشمن در تهاجمات اخیر، کانون خانواده‌ ایرانی را مورد هدف قرار داده استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «عبدالحسین غبیشاوی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آبادان اظهار داشت: خانواده از ارکان اصلی نظام اسلامی و دینی است که باید در حوزه‌های مختلف از جمله اشتغالزایی، معیشت، آموزه های دینی و فرهنگی مورد تقویت قرار گیرد.

وی هدف دشمن را فروپاشی خانواده ایرانی عنوان و افزود: دشمن در تهاجمات فرهنگی، کانون خانواده‌ ایرانی را مورد هدف قرار داده است.

امام جمعه آبادان گفت: اگر جوان ایرانی قبل از ازدواج به خوبی آموزش ببیند قطعا اهداف دشمن به ثمر نخواهد نشست.

حجت الاسلام غبیشاوی خانواده را نقطه اقتدار جامعه دانست و بیان کرد: اعتیاد تنها عامل سست شدن کانون خانواده نیست بلکه عوامل زیادی باعث ناهماهنگی بین زوجین است.

خطیب جمعه آبادان در ادامه سخنانش با اشاره به سالروز تشکیل مجلس خبرگان گفت: شورای نگهبان از ارکان اصلی نظام و حافظ جمهوریت و اسلامیت بوده و تقویت و تایید آن، تایید و تقویت جمهوری اسلامی است.

وی به جایگاه شورای نگهبان اشاره کرد و متذکر شد: شورای نگهبان برابر قانون اساسی وظایف مهم و خطیری از جمله نظارت بر قوانین، نظارت بر انتخابات و بررسی صلاحیت داوطلبان انتخاباتی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار