در پیام سردار «مرادحاجتی» آمده است؛

توصیه اکید شهدا به رعایت حجاب و عفاف، مسئولیت بانوان ما را دوچندان می‌کند

یکی از مهمترین مباحث رعایت حجاب و عفاف در کشور ما توصیه اکید اکثر شهدا به انجام این فریضه دینی، ملی و اخلاقی است که مسئولیت بانوان ما را در قبال عمل به وصیت این مردان آسمانی بیشتر می‌کند.
کد خبر: ۶۰۳۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴ - 12July 2023

توصیه اکید شهدا به رعایت حجاب و عفاف، مسئولیت بانوان ما را دوچندان می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با صدور پیامی، بیست و یکم تیرماه، روز ملی عفاف و حجاب و روز نکوداشت یکی از ارزش‌های بزرگ اسلامی و ایرانی را تبریک گفت. 

متن پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

عفت و پاکدامنی، حجب و حیا، غیرت و تعصب، پایبندی به خانواده و خصلت‌هایی اینچنین همه میراث ارزشمند معنوی ملت بزرگ ایران هستند که با جانفشانی و مجاهدت مردان و زنانی مؤمن و خستگی‌ناپذیر به زمان و عصر ما رسیده است و پاسداشت آن وظیفه‌ی تاریخی دیگری است که همه ما به عهده داریم و باید آن را به نسل‌های بعد بسپاریم.

عفاف و حجاب، از ارزش‌های جامعه بشری شمرده می‌شوند که در دین مبین اسلام با نگاه ویژه ای بدان پرداخته شده است به گونه‌ای که می‌تواند الگویی مناسب برای همه ادیان و فرهنگ‌هایی باشد که بیشترین آسیب را از نداشتن چنین نگاهی خورده‌اند.

حفظ حجاب و ملزم بودن به رعایت حیا و شئونات اخلاقی تنها مختص بانوان نیست بلکه مردان جامعه نیز باید در مراودات اجتماعی و نوع پوشش در جامعه، متانت و حیا را در نظر گرفته و از الگوهای نامتعارف که عموماً تولید کشورهای غربی برای ایجاد بی‌عفتی در جوامع اسلامی است، دوری کنند.

یکی از مهمترین مباحث رعایت حجاب و عفاف در کشور ما توصیه اکید اکثر شهدا به انجام این فریضه دینی، ملی و اخلاقی است که مسئولیت بانوان ما را در قبال عمل به وصیت این مردان آسمانی بیشتر می‌کند.

اینجانب به عنوان خادم حوزه دفاع مقدس در سرزمین غیرت و ایثار و شهادت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای امنیت و مجاهدان مسیر عفاف و حجاب، فرا رسیدن این هفته‌ی مبارک را به تمامی بانوان شریفه و مؤمنه‌ و همه‌ی مردم استان خوزستان، تبریک و تهنیت عرض نموده وامیدوارم بتوانیم به پشتوانه حرکت آن شیر زنان و غیور مردانی که خون‌شان در جریان حمله به مسجد گوهرشاد ریخته شد، و با تأسی از رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، در اشاعه فرهنگ صحیح عفاف و حجاب در جامعه، سلامت رفتار و کردار جوانان این مرز و بوم و نیز صیانت از حریم خانواده گام‌های مؤثری برداریم و دختران نجیب سرزمین‌مان را از گزند حملات وحشیانه غیر فرهنگی غرب در امان بداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار